O Ja det lät bra!! Den skulle ju passa utmärkt för turbo

Skicka genast hit den och jag blir din bror för evigt
JO Kan medela att Boost IIIs racingteam håller på att utveckla ett trimkitt till förgasaren ....ORG xr fugge!! Fan jag kom ju på att ajga för 9 år sedan byggde om org gasaren till UFOtrottel och fick den att svara bra på gasen och kunde gå ner i bestyckning hutlöst = bra bränsle ecco. Ufo Brickor uppfanns ju för mer än 10 år sedan till skotrars mikunigasare (vm) rundtrottel, Och dom är faktist så bra att fuggarna funkar minst lika bra som flääätslidare. Bättre jonisering på bränslet speciellt på låga varv,bättre picuppeffekt för soppan (liknande Lectron) och slutligen bättre sluteffekt pga mindre turbulece från undersida trottel. Jag Plastar ju om trottlar till 2 taktare titt som tätt (bättre än köpta UFO) så varför inte gör ett seriöst försök till xrn tänke jag.
Så nu har jag gjutit i trottel till xrn och ska slipa om den i dag (annan anfallsvinkel och inpass golv) men munstyckena måste ocjså bytas till 7 reser mindre. vacumet från trotteln blir nämmligen ca 10ggr starkare på tomg och uppöver en bit så lågfarten blir så liten att org munstycken inte finns

Jag har fått bygga ihop ett mikuni lågfart med kehins för att komma ner i storlek

...
Detta är helt klart det jäkligaste klater man kan ge sig in på så håll tummarna för att jag lyckas! Sk ev testas i dag på stackars Lockners xr som jag har som labbråtta
Som sagt högst osäkert att jag lyckas! Bet enklare på 2 takt.
Men lyckas jag kan ni lämmna in trottlar till mig för ombygge eller inbytessytem. Då ingår munstycken såklart,,Bet billigare än byta förgasare