tvålen
Sporthojsnörd
- Gick med
- 15 Nov 2004
- Hoj
- XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag planerar en liten sångkupp för en tjejkompis födelsedag! Hade tänkt att dyka upp från ingenstans och sjunga en Ronan Keating låt ackompanjerad av en bärbar cd-spelare... (Låtvalet kan komma att ändras under resans gång)...
Är det någon som vet vart man kan vända sig för enstaka "kurs" eller timme hos en sångpedagog för att kunna slipa till numret lite. Vad jag tror så är jag varken jätteduktig eller jättedålig på att sjunga samt att jag har taktkänsla från att ha spelat lite instrument i mina dagar..
Kanske finns det tom någon på forumet som är en riktig songbird som kanske skulle kunna tänka att ge mig lite tips och trix i utbyte mot en symbolisk summa!?
Kommer kanske en till tråd med mer planeringstips inför the big happening..
Är det någon som vet vart man kan vända sig för enstaka "kurs" eller timme hos en sångpedagog för att kunna slipa till numret lite. Vad jag tror så är jag varken jätteduktig eller jättedålig på att sjunga samt att jag har taktkänsla från att ha spelat lite instrument i mina dagar..
Kanske finns det tom någon på forumet som är en riktig songbird som kanske skulle kunna tänka att ge mig lite tips och trix i utbyte mot en symbolisk summa!?
Kommer kanske en till tråd med mer planeringstips inför the big happening..