Skit i byxorna! Du har ju bästa håret 2009!Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skit i byxorna! Du har ju bästa håret 2009!Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt![]()
Kawa bitch efterfrågade bilder på grabbar iklädda silvertejp så... Håll till godo, eller nåt![]()



OMG! Och jag som hatar killar i vita tubsocker, men det här tar nog f*n priset!
Randiga pjamasbyxor och silverfärgade shorts....HAHA Har du några andra konstiga underklädslar att dela med dig? Snäll, inte Fantomens badbyxor!
Jag har ju som sagt mina elefantmönstrade sidenpyjamasbyxor...

Finns en galet läcker kille på gym1 där jag tränar... Borde jag ta med en kamera och ta kort lite random överallt så han fastnar?![]()
Såg Criminal Minds härom kvällen och hörde en, som jag tycker, kanonlåt! Vad tycker Ni om denna?
EDIT: Äh! Jag lyckas inte... Kolla länken...
http://www.youtube.com/watch?v=PUPwCiEoRVo&feature=related
Vad vi tycker om låten eller killen på bilden?![]()

Såg Criminal Minds härom kvällen och hörde en, som jag tycker, kanonlåt! Vad tycker Ni om denna?
EDIT: Äh! Jag lyckas inte... Kolla länken...
http://www.youtube.com/watch?v=PUPwCiEoRVo&feature=related
Dessutom var det nog fel film:
Eller möjligen:
Musik för döva är en kvalitetsstämpel.

Finns en galet läcker kille på gym1 där jag tränar... Borde jag ta med en kamera och ta kort lite random överallt så han fastnar?![]()
Hehe, jag bjuder på den också
Hmm, nu ska vi tänka efter...Jag har ju som sagt mina elefantmönstrade sidenpyjamasbyxor...
![]()
!.....Hallå Badshorts! Ja eller så frågar du om han kör hoj och sen om han är medlem på SH![]()

Och om svaret som förmodat blir "Nej" Hur går jag då vidare?![]()
Då frågar du: -Dricka kaffe?Och om svaret som förmodat blir "Nej" Hur går jag då vidare?![]()
Du Bushido det var ingenting! Fick syn på 2009-års strandmode för killar. Hejdå Borat!.....Hallå Badshorts!
![]()



[YOUTUBE-ID]tgBub9wlP6g[/YOUTUBE-ID]

Då frågar du rakt upp och ne rom du får ta en bild på honom, och sen berättar du varför. Att han hade platsat jättebra i tjejernas dreggeltråd!![]()
Får samla mod|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |