Ystad

Lyckades få med en kompis när jag väl kom till sjöbo så då blev det lite kringelikrok innan rakan. :tummenupp
Totalt 13mil för min del. :yoparty
Rätt klädd så var det inte kallt och blåsten var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.
Tyvärr så var det itne så jättelivat på rakan, kom två hojar till efter att jag tog bilden. :gnissla

Bifogat

• rakan.jpg
    rakan.jpg
    198 KB · Visningar: 70
Lyckades få med en kompis när jag väl kom till sjöbo så då blev det lite kringelikrok innan rakan. :tummenupp
Totalt 13mil för min del. :yoparty
Rätt klädd så var det inte kallt och blåsten var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.
Tyvärr så var det itne så jättelivat på rakan, kom två hojar till efter att jag tog bilden. :gnissla

Snygg zx9(min):D
Nej det var väl inte sådär livat idag. Lite synd om han som kört från kristianstad. Men en hojtur är ju alltid trevlig:tummenupp Och kaffe måste man ju bara ha.
Men om en vecka så ger vi järnet:yoparty

hehe ... k-stad .. kunde man berättat innan när det är 30 meter i byarna att det inte kommer vara folk på rakan , men att det skulle va så öde :)

Den 19/5 tisdag samlas vi ett litet gäng vid flygrakans cafe för att köra till lödde.
Det blir en lugn tur dit. Samling 16:40. Häng på ni som vill

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...