Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wahaha, din polare är ju kung!Vilken lirare!
![]()
Det minsta man kan säga om den grabben är...hämningslös.
Det är en sån där lirare som man borde leta rätt på och kolla hur han är idag...
Gör det vet jag! Återkom sen och berätta om allt han haft för sig!![]()

Men varför finns det inga bilder på läckra män i silvertejp!
Iaf på den gamla goda tiden när män var män och ölburkar var av plåt. dvs inte aluminiumplåt.Ölburk och slangklämma är en klassiker när det ska lagas rostiga avgassystem.
Ställde mig på östermalm och lagade avgasröret med ståltråd och upphittade ölburkar, fungerade hem iaf men de va nog tur det inte va längre fram.Iaf på den gamla goda tiden när män var män och ölburkar var av plåt. dvs inte aluminiumplåt.
Hmm, en bekant drabbades av så kallat "jägarbajs" (lös mage, diarré, rännskita, kalla det vad ni vill) under en mititärövning i skogen.
Det blev en intressant AFSE-blankett (blankett för förlorade saker)

Avgasystemet pajjade på en kompis bil.. Ett spännband och en "spännare" och problemet va löst. drog den under bilen och runt hela bilen och spännde
Eller det kanske kallas bonnafix![]()
När jag gör det där brukar jag bara dra bandet genon kupénKlart coolaste saken hittills!Jag lagade en laptop med en Expressen, det borde väl platsa här?
Satt på X2000 mellan Stockholm och Göteborg o skulle dra igång datorn. Strömknappen hade varit lite trött redan innan så man fick trycka rätt hårt på knappen, men nu verkade den ha gett upp helt. Efter lite eskalerande allmänt våld mot datorn så bad att få låna grannens Expressen och frågade om han läst klart vilket han hade. Jag bände loss panelen där knappen sitter från datorn, tog loss en häftklammer i ryggen på tidningen och kortslöt mikrobrytaren. Datorn startade och ögonen på stolsgrannen som jag lånade tidningen av höll på att hoppa ur skallen på honom. "Laga datorn med en dagstidning, det var det värsta!"
En annan liknande grej var när batterierna tagit slut i kameran på tältsemestern. Var ju tvungen att pyssla med något när vi satt i tältet så det blev till att bygga ihop ficklampans batteripack till digitalkameran med hjälp av aluminumfolien vi hade haft runt frukostmackorna som ledare. Bra bild blev det också!
För att män (riktiga män), har päls!
Samma snubbe torkade kuken med/på flickvännens hamster! Den grejen platsar också i tråden vid närmare eftertanke...Detta lär ha utspelat sig när världen fortfarande var svartvit, och ungdomen inte fick analsextips redan i Kamratposten. Det var alltså en hel del torrjuckande på flickvännerna på den tiden, och Peter (som vi kan kalla honom, för han heter det) hade ägnat hela eftermiddagen åt att torrgnida sig mot sin flickevän på hennes säng när hon blir nerropad till middag. Kåt och frustrerad bestämmer sig vår hjälte för en "nödrunk" medans damen käkar köttbullar med gräddsås. Sagt och gjort, fram med drulen och efter två drag ligger mansjuicen på magen och Peter inser med eftertankens kranka blekhet att han ligger med en dryg halvliter sagge på magen, i flickvännens säng, och med ingenting att sanera sig med. Panik! Det enda som finns i rummet att torka med förutom gardinerna är en hamster. And the rest is history...![]()

Men seriöst, det där var inte bara äckligt utan idiotiskt. Om han nu ligger i hennes rum, i hennes säng kunde väl han torkat undan "beviset" på lakanen. Jag antar (och hoppas) att hamstern i fråga inte befann sig i sängen brevid honom när han låg där i sängen och hade det gött, utan han måste såldels ha gått upp ur sängen och sen tagit ut hamstern ut ur buren för att sedan smeta ut sin sats i dennes päls.
Är det inte enklare och smidigare att gå då till tjejens garderob/byrå och sno en strumpa alternativt trosa och torka av sig med..?!
Hon måste väl ändå upptäckt när den lille hamstern satt insmord i vitt klet?
Eller tvättar hamstrar sin päls själva såsom katter genom att slicka i sig..?
![]()

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!