Såg ni finndjävlarna!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Sverige - Tjeckien...just nu 2-0 i periodpausen inför tredje...

Satt ett gäng finnar på läktaren, endast för att se Sverige förlora!
De hejade (såklart) på Tjeckien och när det blev 2-0 till Sverige, såg man hur en finsk tjej började gråta! :gråta

:D HAA HAA HAA

Åååå bilden var SÅÅÅ signifikativ över finnarna svenskfrustration i hockey!

Saatana Vitto! Det kan inte vara lätt att ha så mycket inneboende Svenskhat i sig...
Finnarna som inte ens kom till kvarten! :D :blah
Jaja, nån gång, i en fjärran framtid KANSKE ni kommer slå Sverige...
Kanske!

Äru finne va? :D
Ska jag o-porta din topp!? ;)

Fakta (så ingen som vanligt missförstår) Finnar är ok, men i hockey älskar vi ju att hata varann... ;)

Jo lite, min äiti "mamma" är finsk :D tja du kan ju prova hur det nu ska gå till, fyller du den med betong då eller? :va

Suomi mot Ruotsi brukar det ligga hatstämning i luften ja :fyllisar

Äru finne va? :D
Ska jag o-porta din topp!? ;)

Fakta (så ingen som vanligt missförstår) Finnar är ok, men i hockey älskar vi ju att hata varann... ;)

Hur o-portar man en topp?
Någon ny variant av plastning av kanalerna där man bara lämmnar ett 8mm hål? :va

Om Sverige ändå ska komma tvåa i idrottssammanhang ser jag gärna att det är efter finnarna eller norrmännen, vi har ju ÄGT dom bokstavligt talat tidigare, det kommer dom aldrig ifrån!

Hon var väl ändå Tjeckiska? Tjeckien har ju faktiskt vitt och blått i sina dräkter oxå.

Hon var väl ändå Tjeckiska? Tjeckien har ju faktiskt vitt och blått i sina dräkter oxå.

Sure... det stod på finska på kepsar och tröjor på hela det gänget.
Finska lejon syntes oxå.

Hur o-portar man en topp?
Någon ny variant av plastning av kanalerna där man bara lämmnar ett 8mm hål? :va

Exakt! :rofl

Rotfyllning runt ett McDonalds-sugrör! :fakta

Last edited:
Exakt! :rofl

Rotfyllning runt ett McDonalds-sugrör! :fakta

Precis så hade jag tänkt formulera mig, den bilden bara dök upp framför ögonen när jag läste "o-porta toppen"

Snälla, säg att du har en skrot-topp och en bunt sugrör att leka med en dag när du har tid över... :hihi

"Rejäl plastning av kanaler utförd på kunds begäran, flödar som en astmatiker på löpband i ett rökfyllt rum" och en bild på det...

Eller "Permanent strypning till mellanklasshoj utföres på begäran"

Sverige - Tjeckien...just nu 2-0 i periodpausen inför tredje...

Satt ett gäng finnar på läktaren, endast för att se Sverige förlora!
De hejade (såklart) på Tjeckien och när det blev 2-0 till Sverige, såg man hur en finsk tjej började gråta! :gråta

:D HAA HAA HAA

Åååå bilden var SÅÅÅ signifikativ över finnarna svenskfrustration i hockey!

Saatana Vitto! Det kan inte vara lätt att ha så mycket inneboende Svenskhat i sig...
Finnarna som inte ens kom till kvarten! :D :blah
Jaja, nån gång, i en fjärran framtid KANSKE ni kommer slå Sverige...
Kanske!
såja,andas......så farligt vare det väl inte ,Sverige torskade mot Kanada och vi lever fortfarande..man ska inte ta hockey så allvarligt,eller hur?Fortsätt du med dina portningar som du är så duktig:va det är ingen bra reklam för din firma som du skriver här....det finns många finnar som kanske vill porta sin hoj..så min tips är att tänk lite innan du skriver massa skit här,du kan ju förlora massa kunder här..my 5 cents

såja,andas......så farligt vare det väl inte ,Sverige torskade mot Kanada och vi lever fortfarande..man ska inte ta hockey så allvarligt,eller hur?Fortsätt du med dina portningar som du är så duktig:va det är ingen bra reklam för din firma som du skriver här....det finns många finnar som kanske vill porta sin hoj..så min tips är att tänk lite innan du skriver massa skit här,du kan ju förlora massa kunder här..my 5 cents

Sakta i backarna! nu överdriver du lite....ser inget fel i det Dr.Bike skrivit och kan man inte ta det Dr.Bike skrivit så är man nog inte den vassaste kniven i lådan. Det är bara hockey för fan!

Last edited:

precis.

:3freak

Haha, tror du att det sitter någon finne här och är förbannad över det inlägget? Antalet finnar som vill lämna sin topp till Dr.Bike ä nog oförändrat.

Skärp dig för fan. :7peta

Jag hejade på sverige idag!
:tummenupp

Last edited:
Haha, tror du att det sitter någon finne här och är förbannad över det inlägget? Antalet finnar som vill lämna sin topp till Dr.Bike ä nog oförändrat.

Skärp dig för fan. :7peta

:tummenupp

Det fanns i alla fall en finnjolle som blev förgrymmad. Han du citerade, "pekkaräikkinen", eller vad fan han hette...:D

Sakta i backarna! nu överdriver du lite....ser inget fel i det Dr.Bike skrivit och kan man inte ta det Dr.Bike skrivit så är man nog inte den vassaste kniven i lådan. Det är bara hockey för fan!

Exakt broder!
Och så missade väl de hetlevrade pojkarna säkert inlägg #4 oxå...
TROTS att jag skrev i KLARTEXT vad jag EGENTLIGEN tycker om finnar.
Men men... det här med dålig läs och skrivförståelse är inget unikt dåligt för finnar.
Det är lika dåligt överallt numera verkar det som ;)

Äh, tjafs.
Alla vet ju hur det är ställt på riktigt::D

Dom var faktiskt lite kul! :tummenupp
Sen om vi ska diskutera hur det "var på riktigt" så kanske det inte blir lika kul.
För finnarna.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!