Spamtråd M+S

Jag ska ta ett certifikat inom ISTQB. Det är så sjukt tråkigt och kurslitteraturen är på engelska. Efter att ha svåra problem med att hålla sig vaken har jag nu hittat svensk litteratur. Den verkar även vara lättare, inte bara på rätt språk. Fiffan, nu leker livet igen! :yoparty
 
Kukens jävla hellvete!!! :mad:

Hade skrivit en lång jävla sammanställning av transportfakturor och såklart så hänger sig fucking jävla kuk Excel och självklart hade jag inte sparat innan :mad:

FAKK!!!!!


Ställ in tätare intervall för "spara för återskapning" så behöver du inte börja från början iaf om det händer igen! :tummenupp

Finns under Verktyg/Alternativ/Spara
 
Jag har ju i stort sett gått in som helsponsor för dig och Paser så jag vill att ni skriker SPONSRAD AV AZE varje gång ni kör om någon.:tummenupp:squid

Om man blir omkörd då? Ska jag skrika något eller vill du helst inte bli förknippad med det :confused:
 
Håller med. Blir nog att sno nån timme i tidbanken idag..

Japp, ska stänga ner nu så att det inte blir som igår när jag missade bussen med ca 20sek så jag fick vänta i 20 min.
Imorse var jag iaf ca 3min för sen, det känns lite lite bättre. Jag kunde ha hunnit med bussen om jag hoppat över att köpa frukost men det är det inte värt!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top