Tändningslås!

Flawlesswish

Posör
Gick med
13 May 2008
Hoj
Aprilia RSV 1000R -05
Tjena

Tänkte skaffa ett tändningslås te min husaberg FS650e -05, Tips på var man kan få tag i ett sådant?

Clas olsson eller nåt, eller så sätter du en brytare gömd nånstans

eller så köper du som jag gjorde, ett billigt till nån fiddy/kina-atv och får ett fint lås för 100 spänn. finns på de flesta hemsidor som säljer skit till liknande hojar. annars har duells/jofrab bra universalgrejer.

ELLER så köper du ett original?

eller så köper du som jag gjorde, ett billigt till nån fiddy/kina-atv och får ett fint lås för 100 spänn. finns på de flesta hemsidor som säljer skit till liknande hojar. annars har duells/jofrab bra universalgrejer.

ELLER så köper du ett original?

Orginal finns hos min lokala husa handlare eller? :P

Orginal finns hos min lokala husa handlare eller? :P

Original och original. Min 01 hade lås, 03an och 04an är jag osäker på men 05an hade det inte. Tror det var borta redan till 03. Så du kan ju köpa ett från en 01a och montera i nåt hemmabyggt fäste.
Om jag vore du skulle jag istället satsa på en dold brytare nånstans. Säkerheten blir nog högre och du slipper komma ihåg var du gjort av nyckeln varje gång du ska ut.

Original och original. Min 01 hade lås, 03an och 04an är jag osäker på men 05an hade det inte. Tror det var borta redan till 03. Så du kan ju köpa ett från en 01a och montera i nåt hemmabyggt fäste.
Om jag vore du skulle jag istället satsa på en dold brytare nånstans. Säkerheten blir nog högre och du slipper komma ihåg var du gjort av nyckeln varje gång du ska ut.

04:an har tändningslås. /E. N som vet hur det är att åka 50 mil för att köra bana och glömma nycklarna hemma... :näsblod :brinnerup
Nu löste det sig till slut. :banana (inte tack vare mig, men ändå)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt