Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försökså kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
![]()
WORD !!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försökså kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
![]()
Bullyshit skrev:Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
WORD !!!!![]()
Jag önskar jag blir lika grym som er när jag blir stor ?
![]()
Jag kommer ha skrap märken i hjälmen innan mitt knä når marken pågrund av en fet highsider tack vare min keffa HighTower maskin, era knän ligger ju i backen även när ni slangar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen fara min bästa Zid! Jag har inte glömt vem som lärde mig att köra ute vid Kungsängen![]()
Det är bäst det lilla killen annars ....![]()
Hahahaha du är som en sån där snygg coach som tjänar massa med pengar och kan köra som en GUD men vill inte visa det inför alla andra![]()
Hahahaha du är som en sån där fet coach som inte ens kan träffa en boll själv men är bäst på att lära ut hur man träffar bollen![]()
![]()
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt
grymt då skriver jag upp digkul som fan att du kirrade det
![]()
En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully![]()
Var trevligt att åka med er om detta är en öppen körning åker jag gärna med er om man får ...
En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully![]()
Inga bilder har det aldrig hänt...![]()
Code:
Så sant.. Kungen har talat.. Jag tar tillbaka allt jag skrivit
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |