Bästa trådarna - alla kategorier.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag saknar ibland ett olika antal trådar. Hade varit så skönt om vi kunde samla dom i en tråd.

Dessa saknar jag:

• En kille vill ha en bild på sig själv och sin pappa omgjord, slutar i katastrof. Tror Musse Pigg osv är med där.

• En kille visar upp tjejen som han har gift sig med och han blir hånad som bara den. Bruden ser ut som stryk :hihi

• Självklart tråden med pojken och det galna uttrycket. Är det från en bild på ett dansgolv från början?

• X-kjell-tråden såklart.

• Tutlurad :3freak

• Var nån tråd om en bil (SAAB?) som var installerad med ett sjujävla larm. Bilen blev snodd och tjyvens pappa? anmälde ägaren för att pojken fått ont i öronen eller om han blev döv?!

Vilka trådar saknar du?

Har du en länk att lägga in, skriv gärna vilken det är och lägg inte bara in en länk, det är så fattigt.

//Mark - som borde läsa en astråkig bok istället.

BRASSARN's trådar är underbara.
BRASSA I HELVET!!!11

Sen har vi föstås Mingves som hade problem med toppfarten på sin KTM660 eller vad det var. Fi satan vad bra den var den tråden.. :hihi

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=86478 :lol

Last edited:
Killen som stolt visade upp bilderna på när hans flickvän posade framför hans nya bil (tror det var en Röd toyota celica med vita fälgar). Tjejen såg ut som ett monster och tråden växte och blev typ störst på internet.
Har seriöst aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

Forumet var www.bodybuilding.com eller nått sånt (samma sida som "Do i have potential?" tråden) men jag hittar inte tråden längre. :gråta

Vet inte om det är denna tråd du menar med punkt nr 2 ?

BRASSARN's trådar är underbara.
BRASSA I HELVET!!!11

Sen har vi föstås Mingves som hade problem med toppfarten på sin KTM660 eller vad det var. Fi satan vad bra den var den tråden.. :hihi

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=86478 :lol

Hade inte Mingves problem med det mesta? :näsblod

Forumet var www.bodybuilding.com eller nått sånt (samma sida som "Do i have potential?" tråden) men jag hittar inte tråden längre. :gråta

Jag levererar.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033

Fisken Hugo! :yoparty

En annan skön hitta jag på Facebook av alla ställen. Nån kille som posa rätt duktigt ihop med en Maserati och försökte leva bling-bling livet på Internet. Hade varit nån höjdare på en jättestor firma som hade "monopol" på marknaden för att dom var så stora. Dock var han lite för stöddig och när folk hade rotat klart i hans privatliv visa det sig att han jobba som deltidssäljare på Komplett och hade lån upp över öronen, för att ha råd med en SAAB 9-3, trimmad mha avbetalning :lol Ingen mer som läst den? Glömde lägga den som ett bokmärke tyvärr.

Om du kommer först till en Honda Goldving.

Farbror Freppas Uppfostrings tips.

Lasse Kustjägare

"Hur få snutjag" var rätt okej!

Nedfällda passagerarfotpinnar som begränsar hojen till 185km/h. ;D

Ooooh god, he's gonna kill me :(

Killen som raggade tjej på ICA ska ju vara med, var ju typ förra veckan den låg uppe :)

Killen som stolt visade upp bilderna på när hans flickvän posade framför hans nya bil (tror det var en Röd toyota celica med vita fälgar). Tjejen såg ut som ett monster och tråden växte och blev typ störst på internet.
Har seriöst aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

synd att den ursprungliga tråden är borttagen.. men iaf, en kille var stolt över att hans flickvän poserade tillsammans med hans bil.. så han delade med sig av bilderna på ett forum.. här är några av bilderna i den tråden samlade:
http://www.stumbleupon.com/toolbar/...F2008%2F11%2Fugly-girlfriend-poses-for-car%2F

Last edited:
Suzukilover hans, alla inlägg måste få "curling"föräldrar att spricka av stolthet :)

Skön tråd på ett 4X4 forum. en kille som sålde prylar till en annan på forumet och försökte blåsa honom. Om ja inte minns fel blev killens namn uttryck för när någons privatliv blir uthängt på nätet. Tyo "you got Wenzelid" eller nått.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg