PRO Superbike i TV4 - hjälp till självhjälp: 2

Erics 1000s

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2x R-1000
Riktigt riktigt bra, synd att tv4 har en tidsram att passa som verkade vara lite snäv för det inslaget. Hoppas allmänheten får ett gott intryck!

Mvh, Jens D.
 
Mycket bra initiativ!!
Riktigt kul att sporten börjar synas bland alla "svenssons" :tummenupp
 
Sjukt bra, ett rejält medialt lyft jämte Kungsan-eventet!

:tummenupp
 
Kanon. Grymt att han satte fötterna på ljuddämparna när han åkte med. :tummenupp
 
Kanon. Grymt att han satte fötterna på ljuddämparna när han åkte med. :tummenupp
Ja den var skön, likaså nnär han ska vålda hjälmen över huduvdet inklusive glasögon. Fast han ska ha credit för att han gör reportagen och verkar intresserad och vill förmedla det till tittarna.
 
Ja den var skön, likaså nnär han ska vålda hjälmen över huduvdet inklusive glasögon. Fast han ska ha credit för att han gör reportagen och verkar intresserad och vill förmedla det till tittarna.

Haha, jo, han var ju lite lätt stressad och nervös :)
Kul reportage, med lite gott och blandat och kul att de va en del tjejs med också :tummenupp
Kunde ju fått vara med någon bild och ljud från Modigs varv bakpå också ;) Någon som vet om han åkte med backlund eller någon annan också sen?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top