Billig Blade i uppsala....

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
nån som vet nån som sitter å ruvar på en fireblade för runt 25-30.000 ??

måste fan ha nått att åka på å nu e det dags att testa en blade , riktiga karlar byter ju hojj varje säsong...;)

Gamla fireblades är farliga, har hört från säkra källor att dem lätt kör av vägen :gnissla

Det verkar vara guld i Blade 92-99. Du hittar dom för mellan 40 o 55k på blocket. Dom är 10-15 år gamla och du kan få en 954a för samma peng.

Köp dig en -08 direkt!

haha....snackade med lindén nyss tomas..ikväll kommer han ta över pappa rollen på kawwan ;) den går i arv....haha...hittat nått nytt då ? varför spara du inte firebladen så jag kunde köpt den nu...?? hahahaha..nej just det..kom en hästhage ivägen.... ;)

.....eller jag kanske inte ska vara så kaxig kom jag på....kom ju en rondell ivägen för mig..;)

Last edited:
Kontakta "kamikaze kid". Jag har en stark föraning om att det står en blade i hans garage som kan vara till salu. "-Best price, only for you!"

Och så ger du fan i att kvadda den om du köper den... :arsele

Jo visst gör det det.
En Nållnålla... Pooof edition.

"poof" betyder bög på ngt språk (kommer inte ihåg vilket), med tanke på insiderinfo´n som jag har, är det det du tänkte på eller är det hojens mer eldiga temperament som du syftar på? I bägge fallen passar hojen trådskaparen som hand i (mc)handske.

"poof" betyder bög på ngt språk (kommer inte ihåg vilket), med tanke på insiderinfo´n som jag har, är det det du tänkte på eller är det hojens mer eldiga temperament som du syftar på? I bägge fallen passar hojen trådskaparen som hand i (mc)handske.

Den är som en raket kan man säga!:tummenupp

Engelska tror jag minsann.

Last edited:
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...