Norra Roadracing Sällskapet

Hej gott folk!

Jag har nu bokat in årets första träning den 12:e Maj dvs nu på tisdag! Så nu är det bara att ni gör er redo för att gasa. Glöm inte att träningarna ska vara betalade i förväg. Ta gärna med er släkt å vänner.

/J
 
Dags för kurs snart! Ska bli skoj att komma upp på banan och titta lite igen!

Är det okej om man tar med sig kameran om man sitter som flaggpost? (antar att det är det man ska hjälpa till med)

Mycket folk som ska upp dit?
 
Dags för kurs snart! Ska bli skoj att komma upp på banan och titta lite igen!

Är det okej om man tar med sig kameran om man sitter som flaggpost? (antar att det är det man ska hjälpa till med)

Mycket folk som ska upp dit?

Vill du vara funktionär så kontakta per berglund. Han håller i utbildningen.
 
Ah, blev kontaktad och tillfrågad om jag kunde ställa upp så jag kommer vara där, arbetsuppgift är jag dock osäker på.
 
Ah, blev kontaktad och tillfrågad om jag kunde ställa upp så jag kommer vara där, arbetsuppgift är jag dock osäker på.

Du kommer att placeras som gridgirl så att NRS ska kunna erbjuda licenstagarna den där riktiga rr-känslan :tuttarn
 
haha låter precis som något för mig, ;)
 
Några bilder från dagens licenskurs
 

Bifogat

  • 1.JPG
    1.JPG
    103.6 KB · Visningar: 80
  • 8.JPG
    8.JPG
    114.5 KB · Visningar: 68
  • 7.JPG
    7.JPG
    108.7 KB · Visningar: 78
  • 6.JPG
    6.JPG
    112.2 KB · Visningar: 79
  • 5.JPG
    5.JPG
    111.4 KB · Visningar: 77
  • 4.JPG
    4.JPG
    117.7 KB · Visningar: 82
  • 3.JPG
    3.JPG
    122.4 KB · Visningar: 88
  • 2.JPG
    2.JPG
    117.2 KB · Visningar: 84
Några till
 

Bifogat

  • 15.JPG
    15.JPG
    102.4 KB · Visningar: 72
  • 14.JPG
    14.JPG
    126.4 KB · Visningar: 74
  • 13.JPG
    13.JPG
    185.5 KB · Visningar: 72
  • 12.JPG
    12.JPG
    104.5 KB · Visningar: 81
  • 11.JPG
    11.JPG
    106 KB · Visningar: 70
  • 10.JPG
    10.JPG
    104.5 KB · Visningar: 68
  • 9.JPG
    9.JPG
    112.3 KB · Visningar: 82
  • 16.JPG
    16.JPG
    101.7 KB · Visningar: 73
Tack NRS!

Tänkte bara tacka för en grymt fint genomförd licenskurs igår och idag!

Framför allt ett tack till alla funktionärer, som hjälpte till idag under körningen. Snyggt jobbat!
Ses på Tisdagarna.

/Olle (nu även RR-förare) :)
 
Licenskurs Mittsverigebanan 23-24 Maj

Vill passa på att tacka NRS och övriga deltagare för en kanonbra licenskurs :tummenupp

Det var helt klart värt sina 100mil enkel resa :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top