Banåkning.nu 1/5

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Idag var jag uppe på Mittsverigebanan (eller heter det Midlanda Motorpark...?) och fotade lite med en kompis. Snyggt kört alla ni som körde!

Jag är absolut inte ett proffs på att fota, men jag hoppas ni tycker att det duger ändå.

Bilder finns på http://www.flickr.com/photos/f0xx

Jag har fler bilder av varierande kvalité, ni får väl PM:a om det är något ni söker?

Last edited:
Jag tog också en hel del bilder under bandagarna.
För de som är intresserade ligger lågupplösta exemplar(800x536) på www.pokeruno.se Klicka på galleri (eller så klicka ni på kawasaki zx6r om ni är mer intresser av den)
Om ni är intresserad av någon speciell bild i högre upplösning(3872x2592) får ni maila på pokeruno@gmail.com

Ni som har bilder på mig och perran när han skjutsar runt mig på banan får jätte gärna maila över allt ni har till mig, även sämre kvalité :) Vi har bilder från torsdagen som vi kan dela med oss av om ngn vill ha :)

Jag tog också en hel del bilder under bandagarna.
För de som är intresserade ligger lågupplösta exemplar(800x536) på www.pokeruno.se Klicka på galleri (eller så klicka ni på kawasaki zx6r om ni är mer intresser av den)
Om ni är intresserad av någon speciell bild i högre upplösning(3872x2592) får ni maila på pokeruno@gmail.com

Hittade några bra bilder på mig:) , bugar o bockar...

Jag hör av mig...

Härligt med så många fina bilder från körningen :tummenupp
De första ca 150st av våra bilder från gårdagens körning är utlagda för påseende i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing
Stort tack till www.nettefoto.se som fotograferade :Bugar
Fler bilder kommer att läggas ut i bildgalleriet framöver så håll koll :)
Mvh
/ Kenneth

Ingen som har bilder från Torsdagen?

Ni som har bilder på mig och perran när han skjutsar runt mig på banan får jätte gärna maila över allt ni har till mig, även sämre kvalité :) Vi har bilder från torsdagen som vi kan dela med oss av om ngn vill ha :)

Ja gärna det om ni har! :yoparty En silversvart R1..

Fan va coolt plågade superduken så jag fick byta olja i dag tack som fan en underbar film till vintern:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Fan va coolt plågade superduken så jag fick byta olja i dag tack som fan en underbar film till vintern:tummenupp :tummenupp :tummenupp

De va så lite

Man märkte att de saknades pulver på rakorna för dej men i kurvorna fick man hålla stumt för att hänga på bra gasat.

Ps när de ramlar ur kolvdelar vid oljebyte så vet man att ett oljebyte var befogat..:yoparty

Mr E

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back