Skriv-vad-du-vill-tråden

Iofs då...

Förra året hade jag rökfärgat visir... Det var ganska okej att köra med när det var mörkt... Men nu är det SVART!!.. Lite läskigt... Men men.. Får väl se vad som händer...
blir det Donk för er??
vilken tid??

Inte se menar du? :hihi

Kan ju vara rätt skönt att slippa se hur illa alla andra kör också... :tungan

Imorgon är det fredag!! Typ.

Aaah... idag är det kanonväder så det blir lite promenad och ringa o jaga verkstad. Sen iväg och hämta frack för bröllop imorrn (Ja, inte mitt, jag är redan gift).
Hoppas ni får en toppenvalborg.

Aaah... idag är det kanonväder så det blir lite promenad och ringa o jaga verkstad. Sen iväg och hämta frack för bröllop imorrn (Ja, inte mitt, jag är redan gift).
Hoppas ni får en toppenvalborg.

Ja hur går det för din hoj?? Misstänker att FB inte har fått in kostnadsförslag än?? därav verkstadsjagandet...

Hur i helvete får man skinnstället att växa de 2 storlekarna de krympt sedan jag hängde undan det?! :mad:

Hur i helvete får man skinnstället att växa de 2 storlekarna de krympt sedan jag hängde undan det?! :mad:

Ja visst är det lite läckert va??
Och jag fettade till och med in mitt innan det hängdes undan och lik förb.
så krympte det... :va
Helt sjukt...
För jag är ju fit som alltid och du också misstänker jag.. jätteknepigt...
Reklamera??

:hihi

*studentmössa på* VINTERN RASAT UT BLAND VÅRA FJÄLLAR... osv *studentmössa av*
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Helgen Förstörd !!

Skulle byta drivpaket idag,kedjan HELT slut - bakdrevet restar men va fan jag skickar på framdrev+kedja så är det iaf fixat till nästa vecka när bakdrevet kommer + att då törs man åka i helgen :tummenupp :)

#1 Plockar isär hojen,knäcker gamla kedjan,bort m framdrev (första gången jag byter drivpaket) och allt går som smort(:hihi :hihi )

#2 På men det nya drevet å sen ska jag lägga nya kedjan över bakdrevet så vill länkarna liksom inte passa på tänderna - WTF tänker jag och tar mig en ordentlig koll - ngn av de föregående 16 ägarna har bytt till 530-kedja och drev :huvet :gnissla :gnissla

#3 Svär över att man inte kollade så att det var rätt greje innan man spräckte gamla kedjan i punkt 1

#4 Svär över att bakdrevet är restat i hela Stockholmsområdet verkar det som

#5 Ger upp och åker ner till spritan - så nu sitter man här med en låda öl och hela helgen förstörd

Trevlig Valborg
:fyllisar :fyllisar :fyllisar

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...