Bankörning & RR

Det é jag med! :banana
Och jag är avbokad:mad: Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag.:näsblod Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.:brinnerup
 
Och jag är avbokad:mad: Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag.:näsblod Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.:brinnerup

TOFFEL! :ajjabajja
 
Ska oxå dit då på SMC:s BKK, samåker gärna med nån från Gbg om det passar, speciellt då jag aldrig varit där tidigare.

Hej

När åker du upp? PM:a mobnummer så kan vi höras innan söndag

Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Skickade direkt ett mail till smc, får se vad de säger och om de är lite hyggliga mot en nybliven förvirrad medlem.

Om de låter mig byta dag så är jag på från Gbg till Kinnekulle på söndag morgon eller lör em
(200 kr för en natt på Kollängens Vandrarhem, B&B Husaby)
 
Last edited:
Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Skickade direkt ett mail till smc, får se vad de säger och om de är lite hyggliga mot en nybliven förvirrad medlem.

Om de låter mig byta dag så är jag på från Gbg till Kinnekulle på söndag morgon eller lör em
(200 kr för en natt på Kollängens Vandrarhem, B&B Husaby)

Ring direkt upp till kansliet, så hjälper de dig säkert.
 
Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.

Nu förstår jag inte alls, du har en perfekt ursäkt/anledning till att köra två SMC dagar nu! :tummenupp . Efter att ha kört den första kommer du bara ångra att du avbokade den andra :)
 
Nu förstår jag inte alls, du har en perfekt ursäkt/anledning till att köra två SMC dagar nu! :tummenupp . Efter att ha kört den första kommer du bara ångra att du avbokade den andra :)

hehe

Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med ;)
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag :va
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.
 
hehe

Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med ;)
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag :va
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.

Det är tydligen stängt på kansliet idag. Kan du fortfarande anmäla dig till kursen på söndag? Vågar du chansa, så fixar du det i efterhand. De brukar vara väldigt medgörliga.:tummenupp
 
hehe

Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med ;)
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag :va
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.

Ring mig på det numret jag skickar via PM, så skall vi se om jag kan hjälpa dig direkt.

Mvh
Mikael
 
Anmälan till Söndagens körning på kinnekulle är öppen fram till lördag kväll det finns ännu platser kvar i alla grupper

häls från hotellet vid Kinnekulle
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top