Kalmar-tråden

Last edited:
Hehe, som jag brukar säga... Man har fasen inte roligare än vad man gör sig ;)

Blire nån åka imorrn oxå förresten??? =)

Det blir det säkert....smset brukar ju dimpa ner i moben på morgonen men jag skulle ju gissa på att det står 13.00 selekt

alla skall ju till Anderstorp så man få väll ta tag i det hela...nån som är på imorgon så säger vi 13 från selekt?

alla skall ju till Anderstorp så man få väll ta tag i det hela...nån som är på imorgon så säger vi 13 från selekt?

Alla och alla, vi är ju bara fyra stycken. Fast det blir ju tomt utan en engelsk triple som sprider välljud över nejden :D

kalmariter i wäxiö

eftersom det var några av er i wäxiö och tittade idag så lägger jag upp ett par bilder från allén...

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    224.5 KB · Visningar: 75
  • 4.jpg
    4.jpg
    219.6 KB · Visningar: 70
någon som är sugen på o ta en öl ute på en uteservering i morgon kväll? (onsdag) typ krögers eller o'learys kanske :)

Låter jäkligt gutt, men har tenta på torsdag.:huvet

Men torsdag kanske?

ok ja det va synd. jag kan bara onsdag.jobbar e.m tors o fre.
kanske kunde hitta på något kul på lördag e.m? grilla.spela kubb o dricka öl eller något annat skoj :) någon som har något bra förslag? :fyllisar

ok ja det va synd. jag kan bara onsdag.jobbar e.m tors o fre.
kanske kunde hitta på något kul på lördag e.m? grilla.spela kubb o dricka öl eller något annat skoj :) någon som har något bra förslag? :fyllisar

Lördag låter som en bättre ide!:tummenupp

ja det gör nog det :) vore kul om det blev något kul.roligt o träffa lite nytt folk med isf...kan ju både vara hojåkare o vänner o sambos hela skiten :P

Kortege Ljungbyholm-Nybro-Kalmar på lördag. Samling 9.30 vid Beethovens klubbstuga.
Sen har Svineri MC party vid sin klubbstuga på kvällen med start kl19 har jag för mig..

Stämmer bra det :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...