goshow
snöar
ska försöka sno ihop lite bonnpermis, gåre så hakar jag på..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mmmm om vädret håller sig så hakar jag på på onsdag
Själv har jag hunnit med ca: 230 mil i år 
Hommogay du har saknat migNämen fan ska du åka med, då MÅSTE jag haka också, har saknat dig å gixxern på vägarna i årSjälv har jag hunnit med ca: 230 mil i år
Hörs på tele imorgon eller på onsdag förmiddag!
![]()
ha haHommogay du har saknat migha ha
o det har varit dåligt med åka men jag en en frusen man
he he men du missa ju 40 milaturen i lördags![]()

Rullar ner nu!
Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen
6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårtTur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj
![]()
Rullar ner nu!
Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen
6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårtTur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj
![]()

Rullar ner nu!
Gick ju fint, lite kallt men ändå fan va jag frös på hemvägen
6st nya blev invigda på Hälleforsnäs-banan, blev mitt första skrap faktiskt denna tur. Dock inte knäskrap utan faktiskt pucken på vänster-dojjan som fick sig lite skrapmärken efter jag fått möte i en kurva, rätat upp för att sen lägga ner rätt hårtTur man har tramptryckteniken så man inte hade vikten på innerskoj
![]()
istället)
Kan inte annat än att hålla med!! Den lär vi ta igen innom kort. Har f ö fått tillbaka känseln i häcken...![]()

Men det var så jä_la skoj!Vilka kommer ner på Onsdag??
1.Mike Andersson
2 Hard Grit (Per) men bara OM det har gått bra på funbike, ska inte vara nå problem det borde inte ta en proffsmeck mer än 2-3h att montera munstycken och nålar och ställa in så den går bra. Hämtar ut hojen efter jobbt vid 16 hoppas jag och kan va på station vid 18 om allt går bra!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |