Bluffannons!

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Mycket troligt att detta är en bluffannons:

http://www.blocket.se/vi/21390853.htm?ca=11_s

Så jag hoppas att ingen här går på den och lägger handpenning.

Har mejlat och frågat när jag kan komma och kolla på den (i och med att den är ett stenkast ifrån mig) men troligtvis kommer den stå hos en "kompis" i England eller så är han på "utlandssemester" med den :tungan

ehh up for auction:confused: this is fuckin blocket you know not ebay

får väl se vad som händer, förhoppningsvis får du åka och provköra den och allt är frid och fröjd

låter lite väl billigt dock

Jag bor ett stenkast ifrån och här har vi det efterlängtade svaret:

Hello,

Ok if you pay the price that i want we have a deal and the shipping it is free.Sorry i'm out right now,The shipping and payment will be made trough 3rd Party Shipping Company.
Let me know if you are ready to move forward.

Thank you !!!

Jag tror förövrigt att jag kunde ha skrivit vad som helst och fått detta svar. Det blir att slå en signal till blocket och hoppas dom plockar bort den.

jag har också snackat med honom, och även en tråd här på SH. Han bor i england, och där befinner sig hojen också. Han hade tänkt skicka den

ja, det var väl någon som inte kunde motstå detta toppenerbjudande och gjorde slag i saken omgående =)

jag har också snackat med honom, och även en tråd här på SH. Han bor i england, och där befinner sig hojen också. Han hade tänkt skicka den

För 18700kr?

Får ju inte ens en krashad hoj av samma årsmodell för det... :tungan

gjorde visst en tråd om detta med :P. såg inte denna. han var inte dåligt rolig må ja säga. fick i stort sett exakt samma svar då jag undrade vad andra hade bidat.
Hello,

if you pay me my price we have a deal and the shipping it is free,i will pay for the shipping because i'm out right now.The shipping and payment will be made trough 3rd Party Shipping Company.

Let me know if you are ready to move on

Thank you !!!

Såg att du gjort den ett tag efter min tråd :tungan

gjorde visst en tråd om detta med :P. såg inte denna. han var inte dåligt rolig må ja säga. fick i stort sett exakt samma svar då jag undrade vad andra hade bidat.
Hello,

if you pay me my price we have a deal and the shipping it is free,i will pay for the shipping because i'm out right now.The shipping and payment will be made trough 3rd Party Shipping Company.

Let me know if you are ready to move on

Thank you !!!

Hehe :tummenupp Huvudsaken är att annonsen nu är borttagen :tummenupp

Jag testade att larva mig och skrev: Bike no go right, it et a key.thank u.

Och jag fick till svar: this is a great bike. :hihi

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage