Lite r1 -05 fixande

Jag lackade mina fälgar lavaröda men dina guldiga kommer att bli snyggare, definitivt.

Är det 2k-lack eller pulver på fälgarna? Vet du vad färgen kallas?

Snyggt! :)

Är 2K-lack, skulle ha velat ha dem pulverlackerade men hittade ingen i närheten som fixade det och känner en som lackar så fick bli såhär. Har inte färgkoden nu men kan ta reda på den, vet bara att det är en färg från yamahas sortiment.

Är 2K-lack, skulle ha velat ha dem pulverlackerade men hittade ingen i närheten som fixade det och känner en som lackar så fick bli såhär. Har inte färgkoden nu men kan ta reda på den, vet bara att det är en färg från yamahas sortiment.

Får du fram färgkoden så är jag intresserad!:tummenupp

Då var man tillbax. För dem som funderade på färgkoden: yamaha 0017
Tog ut den från vinterdvalan igår så lite uppdaterade bilder kommer in under kvällen eller morgondagen:)

Såja nu har jag fått lite bilder, det som inte blivit av är singelkuts samt guld kopplings-, bromstag. Det kommer kanske senare. Bakre fotpinnarna är inte ännu monterade på dessa bilder.

Bifogat

• ännu mindre.jpg
    ännu mindre.jpg
    202.3 KB · Visningar: 189
  • mindre.jpg
    mindre.jpg
    125.4 KB · Visningar: 118
  • 3.jpg
    3.jpg
    177.8 KB · Visningar: 129
  • 2.jpg
    2.jpg
    134.5 KB · Visningar: 132
  • 1.jpg
    1.jpg
    210.6 KB · Visningar: 176
  • 4.jpg
    4.jpg
    187.3 KB · Visningar: 136
Last edited:
snyggt stylad

fråga: hur gjorde du med framkåpan som du tonat?
var det en firma som gjorde det eller gjorde du det själv?
kostade?
// niklas

funderar på att lacka om mina fälgar & fotpinnar till guld

är fotpinnarna pulverlackade ? kostnad ?
fälgarna (våt/pulver)/ kostnad ?

"Då du själv inte kan stava så tog jag bort din text. Sluta gnälla för skitsaker"

EDIT: Shysst hoj btw!

Last edited by a moderator:
funderar på att lacka om mina fälgar & fotpinnar till guld

är fotpinnarna pulverlackade ? kostnad ?
fälgarna (våt/pulver)/ kostnad ?

De ä lackade på vanligt sätt, 2k lack. åtminstone fotpinnarna skulle säker vara bättre att pulverlacka men blev så här då en ja känner är lackerare. Kostnaden kan väl variera endel beroende på om du får det svart eller inte.

Hej.

Äger en exakt lika dan hoj som du har dock är det -04, och är ute efter o fixa det mesta du gjort på din förutom allt som är lackat hit o dit, alltså rensad bakdel, slipon, miniblinkers, o sen exon halvljusen var grymt snyggt...

Det går inte o få reda på vart du inhandlat grejorna, kanske lite länkar o prisuppgifter?

mvh /M

nu när jag ändå hitta tillbaka till den här sidan, hur gör man för att markera denna tråd kanske heter "prenumerera" lr någe sånt, men så att jag snabbt kan hitta tbx till denna tråd!? förlåt för en okunnig! :)

nu när jag ändå hitta tillbaka till den här sidan, hur gör man för att markera denna tråd kanske heter "prenumerera" lr någe sånt, men så att jag snabbt kan hitta tbx till denna tråd!? förlåt för en okunnig! :)

Till höger ovanför det första inlägget hittar du en "knapp" som heter "Trådverktyg", Klicka på den och sedan på prenumerera, så hittar du den lätt genom "mitt konto" och sedan "lista prenumerationer" :tummenupp:tummenupp

För en som har varit här länge som mig så börjar det dock bli lite jobbigt att hitta gamla trådar, har ca 800 prenumererade trådar:gnissla:D

Till höger ovanför det första inlägget hittar du en "knapp" som heter "Trådverktyg", Klicka på den och sedan på prenumerera, så hittar du den lätt genom "mitt konto" och sedan "lista prenumerationer" :tummenupp:tummenupp

För en som har varit här länge som mig så börjar det dock bli lite jobbigt att hitta gamla trådar, har ca 800 prenumererade trådar:gnissla:D

tackar :tummenupp

Om du fortfarande funderar på broms och kopplingshandtagen i guld så såg jag dessa när jag slösurfade lite...

Gå in på www.louis.de och sen i sökfälten skriver du:
10019459= kopplingshandtag
10019159=bromshandtag

€ 99,95 styck

Jag har själv handlat från loius och kan bara säga att dom är snabba och bra.

Rikigt snygg hoj föresten..

När du ändå är inne på guld, kolla även 10019494

Last edited:
Back