Bilder 09-04-25

Aaah ni fotade precis i början va? Jag kom iafalla med på bild hähä antar ni tog den efter jag hade stannat till på er ficka, skulle dricka lite och kolla kartan så jag hitta till bogan sen :D

Måste köpa nytt visir alltså, tappade hjälmen i veckan med spegelvisiret rakt ner i asfalten :(

BRA BILDER! :banana :banana

Nice Fredrik, var det du som stod precis efter korsning ifrån Rosenhill intill den stora badbassängen eller vad det nu var för något? :)

Vad kör du med för utr?

Schyrre bilder.

Gnutten .. badbasäng är att ta i .. det är en bajsdam .. fullsmetad med gödsel :)

Nice Fredrik, var det du som stod precis efter korsning ifrån Rosenhill intill den stora badbassängen eller vad det nu var för något? :)

Vad kör du med för utr?

aa vi stog där i början, sen begav vi oss tre hundra meter bort :banana jag har morsans kamera just nu.. :tungan

Mohaha, tom jag och tjejpolaren, med bil fastnade på bild i bakgrunden när bärgningsbilen drog om grävskopan och vi höll på att ramla av pinn av rädsla att nån skulle krocka. Pheeew att allt gick bra, fick se sen varför han hade så brådis. En lastbil hade vält och vägen va spärrad av poliser. Vi trodde först att ambulanshelikoptern som hovrade över bulten skulle hämta nån krake som hade kört av.

Pippi

Mohaha, tom jag och tjejpolaren, med bil fastnade på bild i bakgrunden när bärgningsbilen drog om grävskopan och vi höll på att ramla av pinn av rädsla att nån skulle krocka. Pheeew att allt gick bra, fick se sen varför han hade så brådis. En lastbil hade vält och vägen va spärrad av poliser. Vi trodde först att ambulanshelikoptern som hovrade över bulten skulle hämta nån krake som hade kört av.

Pippi

haha aa ja trodde först att snuten hade hastighetskontroll lr nått, men längre upp för backen såg man den stackars saten me lastbilen helt vält omkull åt sidan..:3freak

Verkar inte ha fastnat en vit K1300s någonstans, jag körde väl för diskret antagligen:)

Hjullastare för att vara exakt.:tungan

Lastmaskin funkar oxå enligt wikipedia. *morrar* :mad:

En hjullastare (eller lastmaskin) är en entreprenadmaskin i huvudsak avsedd för lastning och hantering av bulkvaror som till exempel grus, sand och flis med skopa.

Dock inte grävskopa. :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back