sjukt lokal lokal-tv

Tur att det var textat, fast det hjälpte knappt heller iofs hehe

Jag tror inte man ska åka dit, iaf inte som storstadsbo (där räknas man nog som storstadsbo om man kommer från en by med mer än 20 invånare).

Ser framför mig hur det kan spåra ur ganska snabbt, typ som den sista färden...

Tur att det var textat, fast det hjälpte knappt heller iofs hehe

Jag tror inte man ska åka dit, iaf inte som storstadsbo (där räknas man nog som storstadsbo om man kommer från en by med mer än 20 invånare).

Ser framför mig hur det kan spåra ur ganska snabbt, typ som den sista färden...

Haha, hör man banjon börja spela så är det bara att lägga benen på ryggen :brinnerup

Verkar vara förvirrande med FLERA partier att rösta på i kommunalvalet, men det
ordnar sig väl med ett disco i Kungshamn. :va

Nu kollade jag upp var Malax låg, och tro fan att jag har varit där, bastat, druckit öl och badat i havet...

När jag dök i slog jag dock i axeln i ett isflak, hade jag haft mera blod i alkoholomloppet så hade jag nog inte badat...

Nu kollade jag upp var Malax låg, och tro fan att jag har varit där, bastat, druckit öl och badat i havet...

När jag dök i slog jag dock i axeln i ett isflak, hade jag haft mera blod i alkoholomloppet så hade jag nog inte badat...

Kan garantera att du var i Malax för att gå på Fagerös årliga stora Grisfest- svängandes till en rad olika kända och mindre kända dansband! :tummenupp

Jag som vart i Malax/Närpes/Wasa och allt tillhörande alla somrar. Det som är konstigast är att de flesta i killar (iaf om man kommer ut till landsbygden) ser ut som tomtar/rednecks/retards/emorockers m.m. men damerna är förjävla snygga! :hihi

Funderade just på det där. Jag fick känslan av att tjejerna skulle se ut som.. som.. <insert det fulaste du kan komma på här/>.

Du menar alltså att dom skulle vara attraktiva? Bildbevis på den!1oneone

Funderade just på det där. Jag fick känslan av att tjejerna skulle se ut som.. som.. <insert det fulaste du kan komma på här/>.

Du menar alltså att dom skulle vara attraktiva? Bildbevis på den!1oneone

Om jag säger såhär. Mestadelen av finska fruntimmer sminkar och har sig med kläder- precis som mestadelen av svenska damer. Men hur ser de finska damerna killar ut? Ja antingen som den fula rockaren, wow-spelaren, bondläppen.

Fast det sista fungerar inte lite bra i storstan, då har även killarna hunnit ikapp en del tid, därav passa in som en vanlig "Finnsson" med våra ramar.

Snubben med skinnjacka som var till bandet är en av världens bästa bänkpressare om det är Fredrik Smulter ser då ut som honom men inte säker.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg