Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enligt info så är det problen med Flashspelaren i Explorer. Om man kör Firefox så hackar det inte, jag kör Firefox och denna info verkar stämmaKöpte nyss videopass på motogp.com och jag upplever det som alla videos hackar lite. Är det fel på min flashplayer eller är det bara dålig frame-rate på alla filmer? Nån annan som upplever samma sak?
Men då.... sagts något om när de eventuellt kommer köra?
Rossi tycker att däcken är katastrof, dom hade behövt dualcompound !! Å det regnar ännu... Dom engelska speakerna pratar nåt om att ifall kvalet ställs in så räknas tiderna från samtliga träningar... fattade inte riktigt om dom menada att alla tider läggs ihop eller ?? Nån som har koll på reglerna som kan klargöra ??
Ha ha - vilken livsnjutare/konässör....bullat upp med omelett, bacon, kaffe och snus...
De ställde ju in kvalet på Sepang 2007 just pga regn.Ha ha - vilken livsnjutare/konässör.
![]()
Inställt kval. Har jag nog aldrig varit med om tidigare. Mysko inledning på säsongen. Först ökenregnet i Qatar och nu detta. Ur led är tiden, eller? Moder naturs hämnd?
![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |