Gripsters något att ha?

Bara jag vet vad som ska betalas och vart så fixar jag det samma dag om det behövs,kanske även behöver veta vad det ska sitta på för hoj om det är modellspecifika grejer?

Henrik

Tror inte ni tjänar så mkt på gruppköp, fick mina i veckan... Kommer till brevlådan i hårt kuvert och kostade skurna för min hoj 520:- inkl frakt! Sen ska ni ju själva hålla på att skicka hit och dit till er själva...

Jag tillåter inte gruppköp via SH då det är svårt att få kontroll på och motverkar den officiella annonseringen via banners på SH.

Så nej det blir inget gruppköp tyvärr.

Oki, då glömmer vi detta. E ju ganska nöjd med mina StompGrips, så jag fortsätter att klämma på dem :yoparty

Jag tillåter inte gruppköp via SH då det är svårt att få kontroll på och motverkar den officiella annonseringen via banners på SH.

Så nej det blir inget gruppköp tyvärr.

Oki, då glömmer vi detta. E ju ganska nöjd med mina StompGrips, så jag fortsätter att klämma på dem :yoparty

Jag beställde själv nu. Bestämde ark istf till min modell. Vill ha lite större. Blev 49,95 dollar + tullavgift.
Utvärdering kommer!

Klart och betalt,100 doleros till 2 hojar måttskuret.
Får se om det blir tull och moms på det,förutsätter det så blir man bara glad om det missas.

Kan recensera när de kommer om 14dagar om intresse finns.

Henrik

Klart och betalt,100 doleros till 2 hojar måttskuret.
Får se om det blir tull och moms på det,förutsätter det så blir man bara glad om det missas.

Kan recensera när de kommer om 14dagar om intresse finns.

Henrik

Jaa vill gärna ha recension av er som beställt, typ hur dom funkar på, men även hur dom är att skära till, ni som inte beställt skurna.. Men jag kanske hinner beställa själv med, innan era kommer.. Nån som köpt ICE Grips? eller vilka har ni valt?

Jag är med sugen Robban, vi kan ju rita på en order vettja. :) Millens tank är bra halkig när man pallnitar, det slutar närapå alltid med närkontakt av 3:e graden mellan tank/klockspel. :crash

/J

Jaa vill gärna ha recension av er som beställt, typ hur dom funkar på, men även hur dom är att skära till, ni som inte beställt skurna.. Men jag kanske hinner beställa själv med, innan era kommer.. Nån som köpt ICE Grips? eller vilka har ni valt?

Snake skin köpte jag.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back