Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kenta... nu är det ju så... bla..bla..bla..![]()
Riktigt snygga kort!!!
Skulle gärna sett mer av sp-1an.
GRYMT fina kort Fröken A![]()
ps.Sacces hoj blev fin med repsol-kittet på
![]()
Du e härlig du Amanda..
Men jag har vist Viasathahaha
Nä allvarligt så é du fet grym på att få till poser och grymt ljus gumman.
]medan du glassar runt som Bingo Rimer och trycker kameran mellan avgaspipor och kråmade lister och lever la dolce vita........
Kenta... nu är det ju så... att efter dina jäkla bilder sist så kan du väl sluta öva! Jag måste hinna med!![]()
Här ska rastas jycke, meka motorer och tvätta bilen, läsa Vi i Villa tidningen och möjligtvis hinna reta mig på världspolitiken medan du glassar runt som Bingo Rimer och trycker kameran mellan avgaspipor och kråmade lister och lever la dolce vita.........Dina bilder var sjukt grymma gubben sist!
Nä, nu ska jag kika på Viasat Motor. Vad sa du? Har du inte Viasat Motor!?!
Jag måste få retas, så bra som dina bilder var behöver du inte öva! Du behöver däremot låta sådana som mig trycka ner dig lite och retas så man får känna sig lite bättre i några minuter
![]()
Absolut ingenting fel med bilderna. Bara jag som tycker som skarpt och gärna mycket kontraster. Fortsätt som du gör så kommer du bli ett namn =)Förstod inte riktigt, menade du på att jag borde använda unsharp mask? Tror jag använt det på alla bilder för detaljerna men vill inte ha superskärpa, de är tvärtom softade just för att få dom "mjukare" dock utan att förstöra detaljerna. Men hade jag velat ha dom "hårdare" hade jag helt klart skippat softning och enbart kört på unsharp mask men jag gillade känslan i bilden när det var lite mjukare...![]()
Absolut ingenting fel med bilderna. Bara jag som tycker som skarpt och gärna mycket kontraster. Fortsätt som du gör så kommer du bli ett namn =)
![]()
Hmm..Kenta fotar Honda, Amanda fotar Honda x 2.. Något säger mig att jag borde ställa på min hoj
![]()
![]()
Du är grym Amanda!!
Jag fastnade speciellt för bild nr 2 av nån anledning.. Qvicken ser så grym ut där![]()
Jag tycker det är bra med skärpan så och de har en schysst mjukhet i bilderna. Grymt tjusiga bilder, de behöver inte mer arbete. =)
Elaggregat med vanliga arbetslampor, sedan slavblixtar. De övriga befintligt ljus...![]()
Det förklarar den småskumma vitbalansen. En fördel är om det är samma temperatur på all belysning, för som det är nu är det både kallt och varmt på samma gång. Det röda ser nästan orange ut på en del ställen. Däremot har du riktat ljuset riktigt snyggt och det räddar upp det hela ordentligt!
Den första bilden skulle du kunna göra lite kloningsjobb på också. Den utbrända skylten och bilen i bakgrunden drar till sig lite för mycket uppmärksamhet.
Men som sagt, i övrigt är det riktigt snyggt gjort!![]()
Jag älskar ettan men jag håller med om att tvåan blev speciell, önskar jag visste varför men jag har ännu inte kommit på det. Ngn dragning har den.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |