Kawasaki ER-6n design tävling avgjord.

Grattis !!! :tummenupp

Jag känner han, det kostar honom en provkörning...:banana
 
Jag förstår inte.... vad vann han på?! :va

ER-6n 2008
w544h408_00000340449CDFF9.jpg



edit....

Ah, nu såg jag... Han hade gjort knölen ovanför framlycktan svart... På den gröna 2008-modellen var den grön.

Snacka nytänkande! :tummenupp

Vinnarförslaget:
 

Bifogat

  • lafleur.jpg
    lafleur.jpg
    56.6 KB · Visningar: 120
Har jag missat något men att måla en mc grön räckte för att vinna?

Kan det var som så att som student har man gott om tillgängliga ipnummer att utnyttja för röstningen :hihi

Oavsett, ett stort grattis till vinnaren :tummenupp
 
Jag förstår inte.... vad vann han på?! :va

ER-6n 2008
w544h408_00000340449CDFF9.jpg



edit....

Ah, nu såg jag... Han hade gjort knölen ovanför framlycktan svart... På den gröna 2008-modellen var den grön.

Snacka nytänkande! :tummenupp

Vinnarförslaget:

Framskärmen är svart baktill oxå :mattias
 
Den är inte helt grön, det som inte syns på bilden är att den är svart upptill och går över till ljusare grön.
Jag känner också killen som vann. Jag har köpt hans zx6r. De som låg före honom hade fuskat till sig poängen med att göra mailadresser och rösta med. Jag är glad att just han vann. Stort Grattis!
 
Går inte att påverka resultatet men man tycker ju att designprogrammet som användes borde vara bättre än paint... hade vart mer jobb och mer värdighet om man fått en bild och redigerat själv i tex PS, istället för att bara klicka på plastdelen som skulle ha färg o sedan välja på färgkarta...
 
Jag förstår inte hur han kunde vinna med 305 röster, många bidrag under tävlingstiden hade ju upp mot 800 eller mer? Många måste blivit diskvaliserade på grund av fusk, eller så minns jag fel.

Jaha, de lottade alltså ut flera kawasakis i olika länder och 305 var mest röster för en svensk deltagande, eller?
 
Last edited:
självklart har han gjort reklam och har många kompisar som har kompisar..
so what! grattis!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top