Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för en fin dag alla som va med och åkte!
Var jätteskoj, kommer hänga på flera gånger.
tog faktiskt ända till Kvicksund innan jag kom på att jag inte alls skulle till V-ås, skulle ju till Sura och mecka hoj.
Snickrade ett eget depåstöd, tog loss bakhjulet men fram sa tvärnit. Specialhylsa måste man ha, tur att biltema öppnar 08 och har det för 40 spänn
Blir nog ingen pulverlack heller, måste pressa ut lagren osv det orkas inte. Så det får bli vanlig fälgfärg istället hos TBM hoppas jag om dem har tid.
Det tar ca 30 min att få ut dom gamla lagrena, dom kan man slå ur för dom ska kastas ändå (man sätter inte tillbaka använd skit).
Fixar lager och ev. pulverlack om mitt jobb ser dåligt ut i slutet av sommaren. Ringde runt lite osv och 2 veckor för blästring, lika lång tid nästan för lack. Min plan såg ut såhär för idag.

).Sura däckcenter? Däck-Affe heter det.Är du suring mao?
Jag lurar på något till helgen jag med, beror lite på snuvan...börjar klia i fingrarna redan (har inte suttit på Millen sedan bankursen på Gelleråsen i lördags).
/J
Kommer det att bli nån körning imorgon eller på lördag? Eller det måste det bli...
Ska bli mkt bra väder i helgen!!
18 grader och SOL.
Jag hade tänk köra hela helgen, börja med en förmiddagstur sen vore det skoj att dra till Bogesund/bulten på EM !! Skulle funka kl. 13 vid station?![]()
Jo är sugen i morrn lördag då...
Du postar här enl rutin när det är dags på lördag?
Jag kommer att ta en tur idag (fredag) om någon är sugen på att hänga på? Ca kl 18:30?


Jag dyker upp vid stationen 18.30 - kanske mest för att säga hej, är fortfarande lite småsnuvig.
/J - hojabstinens

Har lite meck i morgon förmiddag så det får bli en tur på efftermiddagen.
Kl 13.00 på station hinner jag till.
Har lite meck i morgon förmiddag så det får bli en tur på efftermiddagen.
Kl 13.00 på station hinner jag till.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |