Studentbil!

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Halloj!

Kanske lite OT...
Men tänkte höra ifall någon har en fräsig bil man skulle kunna hyra/låna på studenten i år(5e Juni).
Tjejen tar studenten så tänkte att hon skulle få åka i en fin bil till och från studentfesten. :tuttar

Tyvärr uppskattar hon inte veteranare så mycket så det är nog lite nyare sportiga bilar som är utav intresse...

Maila gärna bilder om ni skulle kunna tänka er att hyra ut en bil :)
viktor.nylund@hotmail.com

Det var allt från mig.
Ciao! :)
 
mazda 5 -05'a? ; = )
Sportig som fan, 137 häst och plåtfälgar ; )

Hoppas du hittar någon riktigt cool bil iaf ;)
 
Last edited:
Tjakkpundarräsern?

Chevy Van 89 Kinakrogs färgad inredning, röd glittrande ratt, lite rost och andra fina tillbehör.
Man kan sova där bak om man vill!
 
Tyvärr är jag på Gotland ring och kör då och bilen lånas inte ut utan förare:tummenupp
Annars får du väl köra henne på Rettan! Det brukar ju vara populärt:D
 
Den här fina kanske? Hakkasjärvi-trimmad och låter som om den hade minst 400 hästar och går som ett spjut (broms saknas dessutom så det är verkligen full rulle i alla lägen) :D

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=103433&d=1123063660

Skänkes mot bortforsling. Mögel på ratten och död skogsmus i insuget ingår utan extra kostnad.

(Näe :3freak Men vi har en stor jäkla husbil som kanske är lite udda grej - uthyres för en rimlig slant + drivmedel :) http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=224193&d=1203871200 )
 
Tyvärr är jag på Gotland ring och kör då och bilen lånas inte ut utan förare:tummenupp
Annars får du väl köra henne på Rettan! Det brukar ju vara populärt:D

En tjej jag bryr mig mycket om är jag för rädd om för att sätta på en hoj i det tillståndet man är i på studenten :P

Tack för alla erbjudanden, men inget har varit riktigt vad jag tänkt mig :näsblod

Ingen som har en Ford GT Mustang Cab eller liknande? Cabbad Porsche är också utav intresse :) :yoparty
 
mazda 5 -05'a? ; = )
Sportig som fan, 137 häst och plåtfälgar ; )

Hoppas du hittar någon riktigt cool bil iaf ;)

Din bil må vara sportig som få men jag förstår inte varför du trodde att den är en traktor vid ett tillfälle i vintras, du körde iaf på en åker med den...:D
 
Din bil må vara sportig som få men jag förstår inte varför du trodde att den är en traktor vid ett tillfälle i vintras, du körde iaf på en åker med den...:D

Hahaha, Det kändes mera som en blinkande julgran då instrumentpanelen bara blinkade och blinkade ; )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top