Ny modell från Kawa revolutionerar hojåkandet!

Status
Ej öppen för fler svar.
haha jag gillade den...det är väll ungefär så en kawa ninja går.. så rent effekt mässigt så e dem identiska juh... :arsele


Varför känns det som folk kommer kasta skit på mig för detta inlägg :gnissla
 
Med en Honda 900rr så behöver du ens inte säga något för att folk ska kasta skit! :) LoL
 
205hk i min kawa vad har du in din LOL


Hela 205hk inte illa..men du vet skiten sa hålla oxå..hade det varit en honda....inga problem men nu e det ju en kawa..så hoppas inte på för mycket :P

Med en Honda 900rr så behöver du ens inte säga något för att folk ska kasta skit! :) LoL


Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty
 
Last edited:
Hela 205hk inte illa..men du vet skiten sa hålla oxå..hade det varit en honda....inga problem men nu e det ju en kawa..så hoppas inte på för mycket :P




Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty

är det inte bara gamla gubbar som typ har Honda. därför de håller. bara lite söndagskörning till kyrkan.. ;)
 
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty

Jaså??? Har du hittat Kawasaki-återförsäljaren nu då??:hihi
 
är det inte bara gamla gubbar som typ har Honda. därför de håller. bara lite söndagskörning till kyrkan.. ;)

Haha..Jo exakt..den går bara till kyrkan,,hmm eller inte....Jag sitterar en mycket fin avatar jag såg "If Sex was Fireblade then no one would ever worry about performance":tummenupp

Jaså??? Har du hittat Kawasaki-återförsäljaren nu då??:hihi


Fy dig inte svära i guds hus..kawasaki-återförsäljaren kallas även för skrotgård i västerås:D
 
Last edited:
Vaa? det är väl inget fel på kawasaki? När det rasar så är det väl bara pga otur:rolleyes:

Haha..Jo exakt..den går bara till kyrkan,,hmm eller inte....Jag sitterar en mycket fin avatar jag såg "If Sex was Fireblade then no one would ever worry about performance":tummenupp




Fy dig inte svära i guds hus..kawasaki-återförsäljaren kallas även för skrotgård i västerås:D
 

Bifogat

  • kawa skrot.JPG
    kawa skrot.JPG
    184.7 KB · Visningar: 65
  • kawa skrot 1.JPG
    kawa skrot 1.JPG
    196.3 KB · Visningar: 80
Vaa? det är väl inget fel på kawasaki? När det rasar så är det väl bara pga otur:rolleyes:


Hahaha...Okej då får väll hålla med måste väll vara otur..haha..
Har du haft "MYCKET" otur med din kawa?

Förresten hur i hela "Censur" har du lyckats med det där?Dett vill jag ha en förklaring till, vill veta hur man gör :D
 
Last edited:
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty[/QUOTE]

Ah så du har också en R1:a? :hihi
 
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty

Ah så du har också en R1:a? :hihi[/QUOTE]


Hehe r1:a nee usch nej.. var inne ett tag på en retta men tog mitt förnuft till fånga innan...hehe...
 
Hehe r1:a nee usch nej.. var inne ett tag på en retta men tog mitt förnuft till fånga innan...hehe...[/QUOTE]

Det tycker jag du gjorde helt rätt i, man ska inte köpa större motorcykel än man klarar av! :arsele
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top