Jag är världens lyckligaste!

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
CONGRATULATION:YOUR EMAIL ADDRESS HAS WON £850,000.00 FROM THIS YEAR ONLINE SWEEPSTAKE.‏
Från: Tom van den Berg (T.vandenBerg@transmark-eds.com)
Du vet kanske inte vem den här avsändaren är.Markera som säker|Markera som skräppost
Skickat: den 21 april 2009 23:46:59
Till:

Dear Winner,
We are pleased to inform you of the final announcement of the UK National Lottery Promotion of this year Online Promotion.This is the last as we are about distributing winnings to winners.Your email address was attached to Reference Number LSUK/2031/8161/04 which was picked as one of the ten winning email addresses.This has qualified you to claim the total cash prize Of £850,000.00 (Eight Hundred and Fifty Thousand Ponds Sterlins) in cash credited to file Batch number: R3/A312-59. You have won a total cash prize of £850,000.00 shared amongst the first ten (10) winners in this category.
Send the below informations to the UKNL Foundation.Contact Person.
Mr Brender Williams.Contact Email Address:prizeclaimsdepartment@uklotteryworld.com Office Tel:+44 70457 644 23
with your Name....Age....sex....occupation.....Country..... Phone No.....:Full Address.......Winning Email Address....
Sincerely,
Mr. Tom Van Den Berg.
PLEASE ALL RESPONDS MUST GO TO prizeclaimsdepartment@uklotteryworld.com

Transmark EDS B.V.
Marconistraat 3
1704 RG Heerhugowaard, The Netherlands
T: +31 (0)72 5400 911
F: +31 (0)72 5401 499

Vad gör jag nu? jag är ju lixom inte fattig! vart hämtar jag checken?

Last edited:
Ge ett juridiskt ombud en fullmakt att hämta ut din vinst. Luta dig sen tillbaka och låt dig roas om/när historien nystas upp.

Grattis till vinsten! :tummenupp

När du hämtar ut den kan du fråga varför det brittiska lotteriet anger en holländsk adress men har domänen reggad från Nya Zeland med ett danskt telefonnummer :D

(söker man på det danska telefonnumret så verkar det inblandat i en massa scams, konstigt att de inte varierar detta, knappast någon som ringer och kollar vid registreringen)

Fan va najs!! grattis!! själv väntar jag fortfarande på 1.000.000.000 US Dollars som jag skulle förvalta åt en avliden Nigeriansk hövdings änka...vette fan vad som hände med det...? :va

Fan va najs!! grattis!! själv väntar jag fortfarande på 1.000.000.000 US Dollars som jag skulle förvalta åt en avliden Nigeriansk hövdings änka...vette fan vad som hände med det...? :va

Hon dog och arvet gick till den Nigerianska regeringen. Där delades det ut som bonusar till ministrar för CITAT: aktiv besparing av vård och kultur. :3freak

shit, jo jag skulle vart mångmiljonär på min förra mail! fick också det där med att jag skulle förvalta någons pengar.. sen sa ett stort antal olika lotterier att jag hade vunnit några miljoner av och de flesta av dem ville ha namn, ålder, kön, address, telenr, kononr, kod till konton(för att kunna sätta in pengar) och en kort beskrivning om vem jag är. Sen var det typ någon kille i något land som hade rånat en bank på någon miljard och sa att han skulle ta pengarna över landsgränsen och behövde hjälp med detta och om jag gjorde det skulle jag få typ 20-30% av pengarna.

Men självklart har det ju inte riktigt blivigt något av detta.. kan det ha med att jag också fick ett mail som sa att jag hade köpt biljetter till the who och att jag "måste betala dem genast!"? de kostade väll ca 50$ styck enligt den som skickat och att jag kunde läsa mer på en länk till en liknande ebay-sida(som egentligen var en direkt IP adress).

Vi kan ju bli mångmiljonärpolare?:banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...