Avåkning...?

Åhh så skönt... ! :D

Du kommer nog att få ett nytt smeknamn, :hoppa -:1pajas så som du sprattlade på hojen under SVT...

Sitt still på hojen, påg! :rolleyes:

:D

Tur att jag låg sist i din grupp och ingen såg.. sprattlade och vred på alla kroppsdelar efter halva vägen när min sletna gamla kropp meddelade att den ville hem till sängen:trött

Och jag som tycker du sprattlar mycket i vanliga fall. Är det körstilen eller bågen som gör det? :hihi

Sitter och funderar på vad man ska köpa för båge om kawwan blir inlöst. En MT03 är ju nästan redan på 25kw med, liten som fan dock, lär ju se ut som en moped när jag sätter mig på den. :)

Och jag som tycker du sprattlar mycket i vanliga fall. Är det körstilen eller bågen som gör det? :hihi

Sitter och funderar på vad man ska köpa för båge om kawwan blir inlöst. En MT03 är ju nästan redan på 25kw med, liten som fan dock, lär ju se ut som en moped när jag sätter mig på den. :)

En gammal fallskada som gör att om jag inte rör mig tappar jag bort benen:huvet

En gammal fallskada som gör att om jag inte rör mig tappar jag bort benen:huvet
Då lär se du rätt rolig ut! :D

Köp nåt som är billigt att krascha med, varför inte köpa just en moped..? :tungan

Last edited:
Bra att du förmedlar dina åsikter INNAN händelsen den här gången ;) Skämt åsido!
Moped och moped, funderar på en motard. Ska in och kika lite på KTM när jag ändå lämnar hojen och se om det verkligen är något som faller mig i smaken :)

Tur att jag låg sist i din grupp och ingen såg.. sprattlade och vred på alla kroppsdelar efter halva vägen när min sletna gamla kropp meddelade att den ville hem till sängen:trött

Jag såg det.....när vi kom i fatt er :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back