Några hojar hittade...

Renga

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Hoj
Hojlös...
Polisen hittade tydligen ett lager i Bålsta där dom påträffade ett par stulna hojar bla min polares :-)

Någon som hört något mer om detta?

Det är den där Dr Bike som torskat, det hör jag det! :D

Vad jag lärt mig om Bålsta så är det enda som bor där, lesbiska fotbollsspelare, Adnan-style ghetto-kids & våran Dr.Bike.. 30% chans alltså :logisk

Andra kända bålstabor är Lasse Åberg och Pierre Holländer. Men Pierre har ju tyvärr lyft för sin sista flight och Lasse är ju alldeles för from.

Så det ser mörkt ut för Dr Bike. Han kanske lusat så med alla inlämnade kundhojar att ägarna helt enkelt stöldanmält honom när vårabstinensen satt in :va

Andra kända bålstabor är Lasse Åberg och Pierre Holländer. Men Pierre har ju tyvärr lyft för sin sista flight och Lasse är ju alldeles för from.

Så det ser mörkt ut för Dr Bike. Han kanske lusat så med alla inlämnade kundhojar att ägarna helt enkelt stöldanmält honom när vårabstinensen satt in :va

Man började ju misstänka att allt inte stod rätt till när man såg honom på bild på en sådandär Hd i början av april:va Sådana dyra leksaker drar man inte runt på o serva motorcyklar hemma i garaget:D

EDIT: O FÖR O VARA ÖVERTYDLIG SÅ INGEN SKA TRO ATT DET ÄR DR BIKE SÅ ÄR DET HÄR HUMOR..

Last edited:
1 snubbe fast och han har erkänt!

Ni kanske kan fortsätta att skoja i en ny tråd under
Överflödiga Diskussioner... :huvet

*/ ?>
Back