Samåkning i Värnamo i sommar???

Dåligt va? :confused: Nästa gång får VI göra det tillsammans... Börna alltså..! :D

Vi ska inte ta och köra gokart på söndag? :va Börjar bli dags... :nicka

//Flying Finn

Självklart teo, jag börnar upp mitt nästa nya däck mer än gärna :huvet
Bara vi hittar någon slav som tar bort däcksresterna (kaliz?)

Bjuder du på våfflor kaliz så bär jag ved :glömdet

Tack för turen idag, precis lagom för mig i kylan, skakade som en liten hundvalp när jag kom hem, vissa har ju inte handtagsvärme GRRRR..

Självklart teo, jag börnar upp mitt nästa nya däck mer än gärna :huvet
Bara vi hittar någon slav som tar bort däcksresterna (kaliz?)

Bjuder du på våfflor kaliz så bär jag ved :glömdet

Tack för turen idag, precis lagom för mig i kylan, skakade som en liten hundvalp när jag kom hem, vissa har ju inte handtagsvärme GRRRR..

För ett gäng våfflor, ställer jag oxå på att bära ved... :nicka

Fick en sån rejäl dos av hojkörning igår (78 mil) att jag varit rätt "off" hela dagen..! :brinnerup
Men inom en snar framtid får du gärna agera lite "reisleiter" och dra en runda kring dina "hemtrakter"... :tummenupp

//Flying Finn

Handtagsvärme is tha shit!!!:tummenupp

Blir veden kapad och inburen så visst, då bjuder jag på våfflor...haha!!!

sorry gubbar, sålde hojen igår.. :va

jaja så är det. får se om det dyker upp nåt annat i garaget. som det ser ut nu får det vänta ett tag. räknar med att få åka med kaliz där bak hela sommaren!:hihi

sorry gubbar, sålde hojen igår.. :va

jaja så är det. får se om det dyker upp nåt annat i garaget. som det ser ut nu får det vänta ett tag. räknar med att få åka med kaliz där bak hela sommaren!:hihi

Va fasen säger du?? :va Inte en ända runda hann vi dra... :huvet Jaja, du blir nog med hoj igen, nån gång..! :nicka :tummenupp

Jaha? :crash Är det åt dig KaliZ söker ett litet skinnställ... :rolleyes: Ca 160 cm? :D :krama

//Flying Finn

Är det någon som ska ut o köra ev ikväll??? Jag tror att inget var inbokad ikväll ska ringa sambon o kolla

Handtagsvärme is tha shit!!!:tummenupp

Blir veden kapad och inburen så visst, då bjuder jag på våfflor...haha!!!

jag kanske har ett som passar ska kolla vad det är för storlek bara först:banana :banana

mvh Thomas

Last edited:
]Klarade nog inte hårdkörning med dej till tranemo:tummenupp :tuttar :gnissla :huvet[/QUOTE]

Vad surt att det krånglar för dig :mad:....

Det är inte så du köpa en ny hoj har en ny bes.... gått 2500mil ca :banana

Jag tyckte det var rätt lagom tempo tranemo turen :tummenupp :D Skulle bara haft en annan hjälm .. Den har blivit för stor, den reser säg i högre hastigheter inte så bra tror jag. :arsele

Någon som vet om något bra hjälmmärke o model som inte brusar. Som är tätt o fin. O vad den finns o köpa till bra pris

Mvh Thomas

Last edited:
För ett gäng våfflor, ställer jag oxå på att bära ved... :nicka

Fick en sån rejäl dos av hojkörning igår (78 mil) att jag varit rätt "off" hela dagen..! :brinnerup
Men inom en snar framtid får du gärna agera lite "reisleiter" och dra en runda kring dina "hemtrakter"... :tummenupp

//Flying Finn
78 mil är inte min melodi på hoj. har ju släp till bilen jag :banana
Har fortfarande hojen i H-torp så du kan lungna dig ett tag till, måste nog komma ihåg vart vägarna går här med, var länge sen jag körde hoj i gbg.

På söndag kan du (och alla andra) komma förbi Anderstorp och snacka lite, blir banköra hela dagen :tungan

Kul! :) Då väntar vi bara på att Jonne fixar lappen oxå..! :tummenupp

//Flying Finn

Lappen hoppas jag kommer snart!

Grym hoj.. helnöjd
Passade bra att sticka o hämta hojjen tre timmar efter jag såld den gamla! :D
Tror inte jag blev alltför lurad av Eriksson :rolleyes:

Den lilla turen med Kalle o Goffen var riktigt trevlig!

Lappen hoppas jag kommer snart!

Grym hoj.. helnöjd
Passade bra att sticka o hämta hojjen tre timmar efter jag såld den gamla! :D
Tror inte jag blev alltför lurad av Eriksson :rolleyes:

Den lilla turen med Kalle o Goffen var riktigt trevlig!

Det låter bra..! :)

Tror inte du blivit lurad, "eriksson." har bra koll på sina prylar! :tummenupp

Då ska jag försöka hänga med på nån runda framöver. :yoparty

Ja lycka till med lappen, trevligt o träffas i lördas, blir ju ett helt gäng däruppeifrån sen ju:) fin hoj:banana

Eller så kanske det blir ett gäng därifrån åt vårt håll!? :rolleyes: :tungan :krama

//Flying Finn

Last edited:
Back