SGM
BTG 8:20
...då det var lite kallt att ta sig till Gelleråsen igår, och jag totalt förträngt att nya stället inte tillåter flera lager av kläder under, och jag hade enbart ett enda plagg som kunde vrängas utanpå det - jolåsåatte, en LUVTRÖJA! 
Min husabergströja fick agera "värmare" - och jag hoppades mycket på den, den är ju tjock och mysig..
Myten om att det blir mindre kallt med en luvtröja kan dödas direkt, myth - fucking - busted. (punGt så de yngre begriper med)
...i hoppet att det helt enkelt var för kallt på vägen dit (det var ju i alla fall ett par plusgrader, som mest
), och jag småfrös även hem, så togs den på under det obligatoriska transfett-intaget i Örebro (här var kvicksilvret i alla fall över 8 grader) - nänä, gjorde nada skillnad.
Odugligt, och huvan fladdrade apdrygt och fick pulas in under ryggsäcken illa kvickt.
Då det var jävligt myggfritt kan inte heller den tesen utvärderas (att stället hålls rent).
Inte kände jag mig tuffare heller, men det har väl med valet av tröja att göra, en husabergtröja ÄR ju stenhård, men få begriper det.
Diskutera på ba'!
/J
Min husabergströja fick agera "värmare" - och jag hoppades mycket på den, den är ju tjock och mysig..
Myten om att det blir mindre kallt med en luvtröja kan dödas direkt, myth - fucking - busted. (punGt så de yngre begriper med)
...i hoppet att det helt enkelt var för kallt på vägen dit (det var ju i alla fall ett par plusgrader, som mest
), och jag småfrös även hem, så togs den på under det obligatoriska transfett-intaget i Örebro (här var kvicksilvret i alla fall över 8 grader) - nänä, gjorde nada skillnad.Odugligt, och huvan fladdrade apdrygt och fick pulas in under ryggsäcken illa kvickt.
Då det var jävligt myggfritt kan inte heller den tesen utvärderas (att stället hålls rent).

Inte kände jag mig tuffare heller, men det har väl med valet av tröja att göra, en husabergtröja ÄR ju stenhård, men få begriper det.
Diskutera på ba'!
/J
).

), och trodde det hjälpte mot polarkylan igår - nu har jag löst denna gåta som förbryllat hojåkare under flera årtionden.
Helvete...då löptränar jag helt i onödan...piss! .D

I helvete heller.