MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Tackar för en go runda Mavve ! Och tack för ett fint roddat arrangemang Jkay och MCK Vilse.

43 Mil blev det =)
Hur många klotade då ?
hörde att någon craschade med en bil ? stämmer det?

Aidems grupp var the grej!
Eftermiddagen var en av de bästa på länge!

Last edited:
haha visst :) när vi kommer in till första macken kommer en (glömt vem) FAN VAD JAG E ARG SÅ SATANS SUGEN PÅ ATT SLÅ TILL NÅGON :P hehe, men det flöt på bra senare :).

Själv fixa man ett litet nödstopp med när man trodde hojen pajja bara hörde hur den tugga växlar men hände inget om jag gasa eller ngt ingen motorbroms inget bara dasdasjaogkasgjmwg från växellådan, stannade klick klick klick nere i 1an sen funka skiten som vanligt igen :S

hahhhaa jo jag förstår ilskan hehhe var inte så munter själva :hihi :hihi

hmm låter som ett typiskt riskokar problem :rofl :rofl
hade varit surt o bli stående på vägen :(

Tack för en gooooood tur! :) Kom precis hem innanför dörren å e helt j-vla slut i kroppen. Mavves grupp funkade :tummenupp

Gillade dock inte stålmormor som hoppade ut och viftade precis framför hojen när man kom typ i 80.... och hästarna som fick flipp (det var inte vårt fel).

Dax att se fram emot NDR!

Du kunde väl ha lagt depåstoppet innan eller efter racet????

När fan kom ni till aidslöf...... tog jäkla tid. Orkade inte vänta på er:rofl

DU har fått Liiiide på hjärnan.......:brinnerup
Hjälpte folk som kraschade lite, kom ikapp andra grupper, pausade, tog det lugnt en stund osv.

Ingen aning när vi kom dit, men vi stod nog på macken i 40 minuter skulle jag tro och snackade skit, kom hem själv vid 19 så.

hahhhaa jo jag förstår ilskan hehhe var inte så munter själva :hihi :hihi

hmm låter som ett typiskt riskokar problem :rofl :rofl
hade varit surt o bli stående på vägen :(

Ja fy fan jag hade inte en jävla aning om vart vi var då iheller fint när man ska ringa farsan efter hjälp eller någon polare ^^

- Var är du då?
- hmm jo det är så att hmm ... jag har kört småvägar från båstad :O börja där och leta dig neråt vi har kört förbi örkelljunga och perstorp så mycket vet jag ;O

eyy :D riskokare for the win? iaf till man har råd att köpa en daytona :P

Näääh dax att göra nån nytta här på jobbet.... :trött

Ha de så kul ikväll alla ni som ska festa!!!! :fyllisar :fyllisar

Ja fy fan jag hade inte en jävla aning om vart vi var då iheller fint när man ska ringa farsan efter hjälp eller någon polare ^^

- Var är du då?
- hmm jo det är så att hmm ... jag har kört småvägar från båstad :O börja där och leta dig neråt vi har kört förbi örkelljunga och perstorp så mycket vet jag ;O
:P

Gissa vem som hade kordinaterna. :gnissla :rofl

Nu e man äntligen hemma, trött & öm i kroppen (åldersrelaterat)

fint väder, go mat & inga incidenter i min grupp.
vilse körde vi, men vafan... vi kom fram iaf :D

tack alla som lagt ner mycket tid & arbete för att rodda det, samt tack alla deltagare.

Tyvärr, så stämde micke's (Maverik) antal på klotningar, men hoppas det inte var så allvarligt & att dom är på benen snart igen, krya på er

nu är det mat, öl, virre som gäller

... en sak till. Nån som ska ut på stan (Helsingborg) o käka nåt nu? Jag hänger på!

nä, men det blir att öla ikväll.. maten e i ugnen :tummenupp

Last edited:
Kom inte nu med snacket om att storleken har betydelse. Det handlar om tekniken. :gnissla Stor med bra teknik så går det bra som fan.....:glömdet
:rofl

Då var det tur att du inte bytade då???? :)

Det hade varit mitt livs största misstag:D

Körde förbi Statoil och Bil-månsson kl 9 i morse och min enda tanke var " Hur jävla många är här egentligen". Kul att se.

Kan tänka mig att de som bodde längs vägarna tröttnade ganska snabbt på er, hehe.

Kul att läsa om ddet, själv stod man på motormässan :P.

Tack för en trevlig tur i Freons grupp! Kul att vi blev så många!:tummenupp Nä man får väl ta o lägga sig i soffan man är ju lide sleden i kroppen.

Hoppas de gick bra för dem som klotade också! :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!