MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Nix, jag är fortfarande på stååååålande humör :rock

Jaja.. egentligen om man tänker efter så leker ju livet...:banana

Men jag är lite orolig inför morgondagen..:va
"Valpen" ska komma förbi och hämta mig imorgonbitti, och tänk om han sover över och kommer jättesent istället och då kör han som om han har stulit moppen och hur fasiken ska jag då hänga med, som annars promenerar genom kurvorna :va :va

Bara tanken ger mig migrän...ju...:huvet

Jaja.. egentligen om man tänker efter så leker ju livet...:banana

Men jag är lite orolig inför morgondagen..:va
"Valpen" ska komma förbi och hämta mig imorgonbitti, och tänk om han sover över och kommer jättesent istället och då kör han som om han har stulit moppen och hur fasiken ska jag då hänga med, som annars promenerar genom kurvorna :va :va

Bara tanken ger mig migrän...ju...:huvet

Då "råkar" man ringa tidigt på morgonen och "bara höra så du inte glömt..." :hihi

DU har tecknat en livförsäkrikng på henne?...:va

Bättre han köper bättre skyddsutrustning till mig i så fall..... ;)

Last edited:
Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner: min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
-Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
-Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?

jag har platts om dett blir kris

Har du kört ifrån tanten eller...?..:va

Last edited:
Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner: min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
-Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
-Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?

Har du kört ifrån tanten eller...?..:va

Hon ska jobba

Back