Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte hindra folk från att köra men just ljudet är en känslig sak eftersom det är sådant som kan stoppa fler körningar. Många av oss kör ju med öppna system som låter en hel del. Men det fina med Team13 (och alla andra banor för den delen) är att vi har kraft så det räcker och blir över med eller utan db-killer eller orginalsystem.
Min husa hade ett rakt FP system som lät riktigt illa (108db på Kinnekulle) men jag gjorde en egen insats av perforerad plåt i mynningen.

Snart är det dags
Glöm nu inte att fila till en db-killer och, fixa barkbusters och skateboard hjul.
[
Vad är barkbusters ??
Håller på o förbereder min DRZ 400 sm.

Trist att detta kommit till torslanda banan också. Alla RR banor har ju stora problem med grannar som klagar.
Jag bor en bit från Lillebyliosken, men inte fan störs man av att det körs på banan. Det låter ju mer när ett flygplan startar på Säve än när det är tävling på Gokartbanan. Dessutom lär ju en gräsklippare i området höras betydligt mer. Trist att folk bara skall klaga hela tiden.![]()
Jag tycker också det är märkligt att folk kan klaga när man bosätter sig bredvid en gokart bana. Att dessutom komunen blandar sig in i det är ännu märkligare eftersom verksamheten har pågått så länge (sedan 60-talet ?).

Jag tycker också det är märkligt att folk kan klaga när man bosätter sig bredvid en gokart bana. Att dessutom komunen blandar sig in i det är ännu märkligare eftersom verksamheten har pågått så länge (sedan 60-talet ?).
Däremot så ska det vara helt OK att spärra av min gata på lördag så att jag inte kan komma ut för att några jävla hurtigdårar ska springa... Och all skit som ligger kvar efteråt![]()
nu behöver vi inte ställa oss själva i schackläge och mucka med goliat...
nu behöver vi inte ställa oss själva i schackläge och mucka med goliat...
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |