MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Nja... jag tror nog vi väntar med det va? :hihi

Fast iofs. Jag lär vara så hög av lycka på lördag så jag kan nog fria till alla som kommer i närheten :hihi

Shoot bajby! Vad har du att förlora!?! Man ska aldrig ångra det man gjort, ta tillvara på det positiva och gå vidare med huvudet högt!!

Du det kan jag lova dig, du kommer vara highpad på adrenalin och syre, dra sen i dig några koffeindrycker. Så blir du som Hammy i filmen "På andra sidan häcken"!! :rofl :hihi :rofl

Shoot bajby! Vad har du att förlora!?! Man ska aldrig ångra det man gjort, ta tillvara på det positiva och gå vidare med huvudet högt!!

Du det kan jag lova dig, du kommer vara highpad på adrenalin och syre, dra sen i dig några koffeindrycker. Så blir du som Hammy i filmen "På andra sidan häcken"!! :rofl :hihi :rofl

Han som inte riktigt fick någon energidryck!? Han var kul!

Nä, inte att man kan svara för sig men HUR man svarar. Som man bäddar får man ligga och hon började bädda.

(:rofl Jag kommer att få en rak höger av Pyret på lördag)
Innerst inne vet jag att du är go o gla du med Pyret! :tummenupp

:krama
Har du fått solsting????:confused: Din sista rad fick mig att tappa hakan ju..

Nja... Det blir inget frieri från min sida, stackars jkay hade väl trillat av pinn med en gång i så fall :hihi

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025