Semester 2009, tips på resmål?

Kom på mig själv med att göra en tabbe. Egina är inte en grannö tll Spetses. Det är Hydra som ligger granne. Så då kanske det är mer intressant igen? Kan ordna bilder. Har väl sisådär 13 rullar att välja bland. :)

Kom på mig själv med att göra en tabbe. Egina är inte en grannö tll Spetses. Det är Hydra som ligger granne. Så då kanske det är mer intressant igen? Kan ordna bilder. Har väl sisådär 13 rullar att välja bland. :)
Jag vill se bilder, jag ehh.. tänker också resa dit :rolleyes: . Glöm inte att du måste vara med på sandstrandbilderna så man kan få en bättre bild av hur stort/litet det är! :hihi :tuttar :kär

Jag vill se bilder, jag ehh.. tänker också resa dit :rolleyes: . Glöm inte att du måste vara med på sandstrandbilderna så man kan få en bättre bild av hur stort/litet det är! :hihi :tuttar :kär

Bra input, generellt sett så är det bara bögstränder på varenda grekisk har jag hört så det gäller att gardera sig.

Trådstartaren:
New York!

Bra input, generellt sett så är det bara bögstränder på varenda grekisk har jag hört så det gäller att gardera sig.

Trådstartaren:
New York!

Kanske inte ska gå så mycket på hörsägen. Fast du kanske läser horoskop och sådant också?

jag måste i sådana fall göra dig besviken. Jag är inte med öht på de flesta av bilderna.

Last edited:
Jag skulle också reka Kroatien, men välja bort Pula.

Öarna utanför Split (Hvar och Brac) dit ni tar er med båt (tar typ 30-60 min) från Split.

Staden Bol på Brac rekommenderas. Brac är en riktigt mysig ö dit du åker med tjejen för att slappa och ligga på Kroatiens vackraste strand. Inte speciellt mycket till uteliv egentligen men billig mat och öl samt vackra miljöer. Boende finns för alla plånböcker utom om du söker de lyxigaste hotellen.
http://www.croatia-beaches.com/best/brac_bol_zlatnirat_beach.htm

Hvar (Hvar) är lite större ö, men här finns ingen lika bra strand (som vi hittade) utan det är mer stenstränder här. Hvar har dock lite bättre uteliv och bra utbud av mat och billig öl. Miljöerna på Hvar är också riktigt vackra och en kajaktur rekommenderas.

Last edited:
Italien!
Inte så sönderexploaterat som Mallis m.m.
Vi var i Silvi da Marina, 1 mil från Pescara, förra året och det var toppen.
Mysiga restuaranger, gelaterior, tåg till Pescara, landbygden med olivodlingar precis runt knuten.
Bara bra, inget dåligt!:tummenupp

Jag har oxå bokat min semester

3:e maj rejser jeg til Bangkok.... og skal dykke.... og, så rejser jeg til Filippinerne ... og skal ... TA-DAAAA ....dykke :o)

Jeg kommer hjem 7:e juni ... 5 veckor..

Pris ???? .... dyrt... men, I dont care... :D

Trådstartaren:
New York!

På hösten Isf. Nu är det mer avkoppling som är målet. God mat & dryck, varm vatten och fina stränder.

Jag skulle också reka Kroatien, men välja bort Pula.

Har googlat lite mer på Kroatien efter Markus första tips och det verkar mer & mer lovande. Ska bara orka läsa lite mer (sjukt trist att läsa om resmål!) så ska vi nog kunna komma rätt!

Kanske inte ska gå så mycket på hörsägen. Fast du kanske läser horoskop och sådant också?

Hela våra liv kretsar kring s.k. hörsägen, deal with it.
Och Grekland är ett bögit ställe, delat with that too.

Jag har oxå bokat min semester

3:e maj rejser jeg til Bangkok.... og skal dykke.... og, så rejser jeg til Filippinerne ... og skal ... TA-DAAAA ....dykke :o)

Jeg kommer hjem 7:e juni ... 5 veckor..

Pris ???? .... dyrt... men, I dont care... :D

Dyka, heter det. Med 'a', och ett 'k'.
Lukka till!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...