MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Ja men, då är man väl upptagen om man skriver till en person, eller? :confused:

Dessutom påstår du att du är offline på MSN med eftertext: Sover sött i rosenrött.
Du är ju online och vaken på SH! :mattias

Jag har folk som alltid står upptagna, som jag vet är lediga men som ändå ska skriva.

Va f-n jag hinner inte med, det är SH, några forum till och mobilen ringer titt som tätt samt SMS åt höger och vänster. Hade varit dödens att öppna MSN och det är ändå snart läggdags. Och förrästen, var du tvungen att avslöja mig...:krama

Jag har folk som alltid står upptagna, som jag vet är lediga men som ändå ska skriva.

Va f-n jag hinner inte med, det är SH, några forum till och mobilen ringer titt som tätt samt SMS åt höger och vänster. Hade varit dödens att öppna MSN och det är ändå snart läggdags. Och förrästen, var du tvungen att avslöja mig...:krama

:hihi

Visst är han söt!

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...