bullysmile
Killing time? time kills you!
Tack för fikat och kul att se er andra där! Nicknames och ansikten faller inte riktigt på plats då man inte vet vem som är vem men det kommer fler tillfällen där man kan lära känna fler av er in real!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för fika, najs roddat Pucken!
va fan... Hur sent var du där?
Jag missa ju dig... Jäkla människa... Nästa gång ska jag vara där hela fikat o spana i nått hörn så jag inte missar dig... *asg*
Tack alla för fikat...
Mycket kul att träffa masa kända och okända människor...
O Pucken.. vA i helsicke hade du i kaffet... Jag blev ju hela speedad... *asg*
tack för kaffet kul att träffa lite folk sådär.. kan hålla med om kaffet men det var bra när man skulle köra ner till skåne igen![]()
Vafan... Du bara stack!![]()
hittade dig inte.. var tvungen och dra kom hem precis. solly. jag kommer på nästa fika , men då utan gips och på hoj =)
Det var tråkigt att det blev så, men det var kul att du kom, det var en bra bit för att fika...
tack för kaffet kul att träffa lite folk sådär.. kan hålla med om kaffet men det var bra när man skulle köra ner till skåne igen![]()
fy fan åker folk så långt för puckens tjackkaffe? kul att träffasska in på din sida sen och ladda upp lite bilder på bygget
![]()
ja för fan =). fanns vissa andra anledningar också . pucken och jag är kära![]()
så det är dig han hoppat runt på sina tår för de senaste månaderna! jag hoppas du smakade hans bollar idag![]()
salt och gott![]()
shit smakade du de bollarna? jag tänkte på de som låg på bordet som man fick ta till kaffet![]()
dom va ju slut juh. det va visst nån sånn där striiitfajtejkille som ätit upp dom![]()
Haha jag käkade 2st så försökt inte med den där! men är det en ursäkt varför du smakade på hans andra bollar så kan jag gå med på det där och bara hänga med när de andra snackar om den saltade boll smakar upplevelsen![]()
va gulligt av dig![]()
nä fan . nu ska jag sova. puckens kaffe är slut. trevligt att ses.. i'll be back. och då ska ja me till sveavägen också![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |