Bed&Breakfast-kurvan + grus...

Status
Ej öppen för fler svar.
Skitsäck subba tattare..

Jä rajt.
Kan inte du bara åka ut till kErRingen och DÖdA hEne?
:rolleyes:

TjeRRingen måste FanN faTTA att det äRr vårr bana och inte hEnnES veg! BaJSTJÄRRING

Han kan säkert programmera henne till döds :it-slyna

Men det är ju allmän väg, då får man köra hur man vill, precis hur man vill, allmän väg, liCksom!!1!!1ONE

Snälla, vad håller ni på med? Just som man har börjat se relevanta inlägg i diverse trådar från ett par av er så kommer såna här lågvattenmärken igen. "Tillsammans är vi starka"? :rolleyes:

• Gilla
Reaktioner: 666
Intressant men tråkigt att se att somliga av våra 'mc-bröder' mer eller mindre stöttar dråpförsök på slumpmässig människa genom att försöka göra sig lustiga över de som tycker att beteendet är förkastligt och visar sk full förståelse för gärningsmannen/kvinnan.

Er vill då inte jag heja på ute på vägarna.

Well, majoriteten av de som åker nere på bulten är inkompetenta mcförare som kör långt över sin förmåga. Jag vet inte vad som är farligast, möta någon av dessa eller att kärringen skvätter lite grus.

Det har flertalet gånger hänt att man haft en väskryckare som kommer i konfronterande fysikalisk kraft i mitt körfält. Kärringen kan jag förstå men tyvärr inte dessa självmordsaspiranter som inte begåvats med någon som helst självbevarelsedrift eller insikt. Kan man inte ta kurvan i 200 knyck och samtidigt inte beröva mötande trafik utrymme kanske man bör ta den i 160 istället .. klurig ekvation som säkerligen tär på självkänslan.

Jag klassar båda beteendena som dråpförsök, isf. Båda finns där och ingetdera kommer försvinna, så endera gillar man läget eller så hittar man en ny väg.

Men, lite edge i tillvaron är bara najs och de serverar gött kaffe i andra änden av bulten, så jag kör där gladeligen.

Tydligen inte. Orsaken är en jävla massa tattare som inte har vett att sätta sig in i andra människors situation och även tror att vägen är deras privata räserbana. Verkan är grus för att decimera tattarståndet.

Är det en stor uppoffring för dig att sänka farten, växla upp och ta det fint i några hundra meter?

Förmodligen lika liten som för henne att inse att det är en allmän väg och inte hennes jävla tomt.

Well, majoriteten av de som åker nere på bulten är inkompetenta mcförare som kör långt över sin förmåga. Jag vet inte vad som är farligast, möta någon av dessa eller att kärringen skvätter lite grus.

Det har flertalet gånger hänt att man haft en väskryckare som kommer i konfronterande fysikalisk kraft i mitt körfält. Kärringen kan jag förstå men tyvärr inte dessa självmordsaspiranter som inte begåvats med någon som helst självbevarelsedrift eller insikt. Kan man inte ta kurvan i 200 knyck och samtidigt inte beröva mötande trafik utrymme kanske man bör ta den i 160 istället .. klurig ekvation som säkerligen tär på självkänslan.

Jag klassar båda beteendena som dråpförsök, isf. Båda finns där och ingetdera kommer försvinna, så endera gillar man läget eller så hittar en ny väg.

Men, lite edge i tillvaron är bara najs och de serverar gött kaffe i andra änden av bulten, så jag kör där gladeligen.

Jo, folk kör inte alltid med marginal men det som irriterar mig mest är att hon lika gärna kan få någon ovan, oskyldig övningsförare att dratta omkull med allvarliga skador eller värre som följd. Det bör inte finnas något försvar eller förståelse för vad hon gör.

Jag bara travesterade den yngre sporthojs-intelligensians standardförklaring när de fått en utskällning för buskörning.
Är det en gubbe som lackat ur så beror det på att:
1) Han "är bara avEnsjuk" för han vill egentligen köra sporthoj själv men får inte för "tjerringen"
2) Han har "inte fått knulla pga tjerringen"

Är det en kvinna som lackar ur på sporthojar som buskört så beror det som regel på att:
Hon "inte fått kuK".

Det är ju bevisat i illustrerad vetenskap att man bli gladare av lite :ligga!!
Se bara puckens tra-lallande i sin tråd. :hihi

/ L

Tydligen inte. Orsaken är en jävla massa tattare som inte har vett att sätta sig in i andra människors situation och även tror att vägen är deras privata räserbana. Verkan är grus för att decimera tattarståndet.

Är det en stor uppoffring för dig att sänka farten, växla upp och ta det fint i några hundra meter?

I see...så när jag jagar en skitsäck med en yxa i hand för att han försökt bryta sig i mitt garage reser mången sossar och skitsäcksälskare röster för skitsäckarnas rätt att existera och ta för sig.

När en annan skitsäck ger sig ut utanför sin egendom och begår ett allvarligt brott ..höjer de rösten för skitsäcken också.

Vad fan är det här ? Skitsäckparti ?? :arsele

Sen är det ju så att jag aldrig någonsin åkt fast för en fortkörning ens...allra minst på bulten. Ändå kastar skitsäcken grus framför min hoj. Jag vet att det kan ligga där så jag tar det lungt..men ändå ligger det där då och då...trots att jag tar det lungt. Så skitsäcken riskerar livet på ALLA för att försöka dra ner farten på några ?

Last edited:
Kan inte alla bara hålla varann i handen och vara sams :)

Visst, jävla onödigt att börna förbi hus i 220 blås på varvstoppet på 3an. Om nu någon gör så.

men lägga ut grus och stora grenar på en högt trafikerad väg med avsikt att MC förare ska krasha och skada sig, förstår inte hur ni kan försvara det.

Som nån skrev tidigare, man slänger ju inte in en handgranat i brevinkastet om grannen spelar för hög musik.

Vi människor gillar ju att klumpa ihop oss i städer, flockdjur som vi är, men alla har olika intressen och vissa stör sig på saker andra gör, men då måste man ju kunna prata med varann och diskutera saken och inte försöka ta kål på varann.

Intressant men tråkigt att se att somliga av våra 'mc-bröder' mer eller mindre stöttar dråpförsök på slumpmässig människa genom att försöka göra sig lustiga över de som tycker att beteendet är förkastligt och visar sk full förståelse för gärningsmannen/kvinnan.

Er vill då inte jag heja på ute på vägarna.
Jag tycker att det är minst lika tråkigt när ett fåtal idioter på hoj kör som just idioter och svartlistar hela hojkollektivet med sina idiotiska fasoner. Fast du håller inte med antar jag?

Det beteendet är verkligen inte något jag anser lämpligt bland "mc-bröder". Men så är det alltid. Några få förstör för många.

Jo, folk kör inte alltid med marginal men det som irriterar mig mest är att hon lika gärna kan få någon ovan, oskyldig övningsförare att dratta omkull med allvarliga skador eller värre som följd. Det bör inte finnas något försvar eller förståelse för vad hon gör.

Jag har ingen förståelse för de som kör över sin förmåga heller ..

[YOUTUBE-ID]fJ9hKpsulmY[/YOUTUBE-ID]

Nåja, man kan ju alltid hoppas att hon inte märker Berras lastbil som kommer i illfart där hon står och grusar...eller Ahmeds avgasrörstrimmade BMW E30 318i.

Håller man 70km/h är grus inget större problem.

Nej, för alla vet ju att sporthojar är jättebra på grus, jag vill se dig ta den kurvan i 70 och köra över den mängden grus och centimtertjocka grenar och sen säga att det inte var nåt större problem. Du skulle precis som vi andra hålla på att skita på dig.

Jag tycker att det är minst lika tråkigt när ett fåtal idioter på hoj kör som just idioter och svartlistar hela hojkollektivet med sina idiotiska fasoner. Fast du håller inte med antar jag?

Det beteendet är verkligen inte något jag anser lämpligt bland "mc-bröder". Men så är det alltid. Några få förstör för många.

Så du tycker det är lika tråkigt eller mer tråkigt att du får dåligt rykte än att någon medvetet försöker ta livet av random människa?

Nä, jag håller inte med dig. Helt riktigt.

Då är du alltså på samma nivå som toktanten. Grattis! Känns det bra?

Jag tänkte höja mig över det, genom att låta henne sodomisera mig...men jag kom på att det inte är min stil för jag är inte född här och har inte vanan inne att låta skitsäckar köra över mig.

Man kanske skulle be en dumperförare att ta med ett lass 0-300 och lossa hos henne efter jobbet.

Piken borde va tydlig så att tom de grinigaste av kärringar förstår. :3freak

Så du tycker det är lika tråkigt eller mer tråkigt att du får dåligt rykte än att någon medvetet försöker ta livet av random människa?

Nä, jag håller inte med dig. Helt riktigt.
Fel, du går händelserna i förväg. Jag tycker att det är tråkigt att några idioter ger ett helt kollektiv dåligt rykte så till den grad att utomstående vill oss illa.

Men precis som WRX verkar du inte kunna förstå vad det är som har gett upphov till hennes reaktion.

hon skulle bara vara tacksam för tillskottet av ammunition :rolleyes:

Fast bara om hon råkade ha en spade så hon kunde gräva sig fram från under lasset.

Då så, då begraver vi problemet härmed !:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...