Är du en Sporthoj.Com knarkare ?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Pollen säsong nu

• Antal röstningar
    0

MC Doktorn

Guest
Är du här och slösar bort stor del av din tid, klagar dina anhöriga.
Påverkar detta ditt sociala liv så pass att det engagerar dig både på jobb och fritid.

Nu ska jag polla lite granna

Jag är här ganska mycket, men det är för jag har inget liv just nu och orkar inte gå ut och vara social med mina kompisar. För dom är jobbiga :tråkad

Jag är ju kille så jag kan göra flera saker samtidigt. Idag lyssnade jag på ljudbok, skar isolering OCH talade i telefon.
Så jag kan surfa sporthoj samtidigt som jag sköter lite mer avancerade grejjer på datorn och kommer tjejen så alt-tabbar man bara som vanligt :D
Samma gäller ju på jobbet om man sitter illa till och chefen kanske råkar komma förbi...

Jag är ju kille så jag kan göra flera saker samtidigt. Idag lyssnade jag på ljudbok, skar isolering OCH talade i telefon.
Så jag kan surfa sporthoj samtidigt som jag sköter lite mer avancerade grejjer på datorn och kommer tjejen så alt-tabbar man bara som vanligt :D
Samma gäller ju på jobbet om man sitter illa till och chefen kanske råkar komma förbi...

Word!!!! :tummenupp

Jag vaknar varje morgon och är precis darrig in jag loggar in med en ostmacka och en tallrik med A-fil och müssli på frukostbordet, på kväll somnar jag med datorn på näsan,,,,,,,,,,, fast om jag är beroende :confused: nja jag är skeptisk

Jag hade tänkt rösta "Du är här mer än 8h/v, din partner kritiserar dig" men det har varit behagligt tyst på sistone, barnen säger att hon flyttade för tre år sedan? :va

Jag hade tänkt rösta "Du är här mer än 8h/v, din partner kritiserar dig" men det har varit behagligt tyst på sistone, barnen säger att hon flyttade för tre år sedan? :va

Om du hittar sur mjölk i kylen och damm under sängen så har hon garanterat flyttat för det är sånt som kvinnorna tar hand om har jag hört.

Har ett sånt jobb så jag kan surfa SH 8 timmar per arbetsdag utan det gör något :banana
Sen måste man ju ha lite koll dom timmarna man inte är på jobbet med........:3freak

Ja, somsagt. Har prov imorgon och borde väll egentligen plugga, men har suttit här och häckat i några timmar nu

:rofl :rofl
Nä då, du har inget missbruk. Bara hederligt bruk.
Man måste kunna släppa tillvaron ibland. :rolleyes:

Jag vaknar varje morgon och är precis darrig in jag loggar in med en ostmacka och en tallrik med A-fil och müssli på frukostbordet, på kväll somnar jag med datorn på näsan,,,,,,,,,,, fast om jag är beroende :confused: nja jag är skeptisk

Nja om du skippade sömnen hade jag klassat dig som beroende, nu sover du ju så du ligger precis på gränsen :hihi

typ nu. man funderar på varför i helvete man inte går och lägger sig....
tar en sista koll på sh och blir sittandes och läser en sånhär fruktansvärt meningsfull tråd:gnissla

kan jag få en symptom?

typ nu. man funderar på varför i helvete man inte går och lägger sig....
tar en sista koll på sh och blir sittandes och läser en sånhär fruktansvärt meningsfull tråd:gnissla

kan jag få en symptom?

Javisst kan du det.

På krogen är "ligga?", den enda raggningsrepliken du kan få fram.

Du börjar tala som många skriver här på SH, sjuk sköterska, motor cykel, direCkt, ketting osv.

Du säger emot dig själv a`la dubbelmoral.

Ja, listan kan göras lång. Men what the hell, hur kul vore det att vara normal? :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg