Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Kom du ner så kan du åka med mig, om du vill.

du får ju plocka upp henne .. du tror väl inte hon ska promenera i fulls mundering till gp .. :D

jag befinner mig kl 12 på gp .. sen måste mitt arsle befinna sig senast kl 15,00 hos svärföräldrarna

Last edited:
Kom du ner så kan du åka med mig, om du vill.
Ja, alltså, rent krasst så skulle jag kunna plocka med mig ställ mm till GP och byta om där... men känns knöligt med alla kläder i ryggsäck mm.

Hade ju vart superbra om du kunde plocka upp mig på vägen till GP kanske?? :) Om du orkar

Jodå, visst går det bra, ja ringer innan ja åker. Är det utåt särö någonstans?

Jodå, visst går det bra, ja ringer innan ja åker. Är det utåt särö någonstans?
nejdå, jag bor vid Chapmans Torg nuförtiden :)

Sticker ut och joggar en runda nu på morgonen, det går fort en halvtimme nånting. så är jag tillbaks vid 09.30 typ. Så det är bara att ringa :)

Jätte snällt att jag får åka med :) :bow :krama

vilket tempo kommer ni hålla imorgon? har ju bara kört en gång med er innan, och jag vet att vissa av er är omöjliga att hänga på ;)

det e bara att hänga på! det blir lungt för min del ! första turen i år!

är det nån som ska samlas vid gp idag eller

jag vet inte om jag kan komma .. jag inte så mycket gummi kvar å det finns fan ingen som har öppet idag för å byta däck

Vem har det ;-)

Kom ner nu istället.:tummenupp

om ni kommer förbi kungälv å kör norrut så hänger jag på men annars så går det inte .. korden kommer komma fram idag gubben

om ni kommer förbi kungälv å kör norrut så hänger jag på men annars så går det inte .. korden kommer komma fram idag gubben

ring annars 0704159072

Last edited:
har nu fixat full mundering så jag kan åka med den jag får..var ut en sväng med en av er o han märkte at jag åkt mkt=) eller hur J :)

har nu fixat full mundering så jag kan åka med den jag får..var ut en sväng med en av er o han märkte at jag åkt mkt=) eller hur J :)

"J" Haha :)
Ja, det var lättare att ha med dig+rycksäck än bara ryggsäck! Klart bästa bitch jag haft! :tummenupp

Du får åka med anytime!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back