Kom i gamla skinstället - Stridhindebana imorgon!

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Japp då va det dags att komma i form inför säsongen!

Ska köra några varv på Karlbergs stridshinderbana imorgon kl 17.30 - 18.30
Någon som känner sig manad kanske? Kan även sukta med att jag har med mig en viktväst för dem som redan är vältrande och vill ha en ny utmaning.

Hör av er isf, blir riktigt kul!!

Är det inte lättare att bara ge upp och köpa nytt skinnställ :D

Jo det har du så rätt i, vilket jag också har gjort! Har inga planer på att tappa den exta vikt jag lagt på mig. MEN är det den där fluffiga tupen av vikt man lagt på sig är det kanske liga bra att göra sig av med den redan nu. varför vänta?!

Sesså, upp och hoppa lata loppa, frisk och kry! Idag är det stridshinderbana.

Sjuk ångest jag fick nu.
Jag brukar vila mig i form men jag börjar inse att det inte riktigt fungerar som jag vill. Till och med jag som alltid varit trådsmal börjar lägga på mig. Det blev så när jag passerade den där magiska trettioårsgränsen.
Bra initiativ!:tummenupp

Jag lånar lite av din entusiasm och ger mig ut på en löptur i eftermiddag!

Pfff... Lite schysst magsjuka tre dagar på raken så var det fixat och vilat bort sig allt vad muskler heter :banana Glider galant i det gamla helstället :tummenupp

Jo det har du så rätt i, vilket jag också har gjort! Har inga planer på att tappa den exta vikt jag lagt på mig. MEN är det den där fluffiga tupen av vikt man lagt på sig är det kanske liga bra att göra sig av med den redan nu. varför vänta?!

Sesså, upp och hoppa lata loppa, frisk och kry! Idag är det stridshinderbana.

Jag står och slipar på min träbåt mittemot Karlbergs Slott, gamla damer tär en del på kaloriförrådet de med. Ska tänka på er när jag tar kaffepaus :D

Haha, du kan ju göra lite matsäck och komma förbi och mata oss vett ja! :tungan

Jag trodde inte att SH va sånna här latisar!

Brukar faktiskt lubba runt Kungsholmen. Jag gjorde lumpen i Flottan sex år, så jag har trasslat i såna där banor med och utan värnpliktiga så det räcker och blir över :tungan

Skaffa vårdnaden om en stor träbåt så ska du se att begreppet lathet får en ny dimension :D

För övrigt står ett bortglömt tempel till havsguden Kung Neptun i Karlbergsparken, där sitter jag ibland. Se om ni hittar det! ;)

Brukar faktiskt lubba runt Kungsholmen. Jag gjorde lumpen i Flottan sex år, så jag har trasslat i såna där banor med och utan värnpliktiga så det räcker och blir över :tungan

Skaffa vårdnaden om en stor träbåt så ska du se att begreppet lathet får en ny dimension :D

För övrigt står ett bortglömt tempel till havsguden Kung Neptun i Karlbergsparken, där sitter jag ibland. Se om ni hittar det! ;)

Du vet vad flottister även kallas va...? :tungan

jag försöker sköta vårdnaden av mig sj vilket inte är helt enklelt... Får vänta några år innan jag klarar av så mycket ansvar, iaf tills man är över 30.

Sen vill inte jag veta vart dina "smultronställen" där du sitter i din ensamhet.. gömt.. Låter lite perverst :banana

Är det vid bron i det inhägnade området pärlan ligger?

Är det inte lättare att bara ge upp och köpa nytt skinnställ :D

Meeh :arsele
Fel Fel Fel!
Det är Garderoben/klädkammaren som är FÖR MÖRK..

Det är inte bara "Skinkstället" som Krymper ,Kavajer ,Brallor, jaa Allt faktiskt!
Och det är Mörkret som får persedlarna att krympa ohejdat.
Om man har grejorna framme och använder dem så krymper de inte :tummenupp
Tror ni mig icke ,,Lägg upp en poll så får ni se att jag har rätt!

Du vet vad flottister även kallas va...? :tungan

jag försöker sköta vårdnaden av mig sj vilket inte är helt enklelt... Får vänta några år innan jag klarar av så mycket ansvar, iaf tills man är över 30.

Sen vill inte jag veta vart dina "smultronställen" där du sitter i din ensamhet.. gömt.. Låter lite perverst :banana

Är det vid bron i det inhägnade området pärlan ligger?

Monumentet ruvar säkert på perverterade hemligheter, uppfördes av en skjuten operabög

Japp VBK: "Värsta BåtKlubben" :D

Last edited:
Jag kan knappt gå, satan vad jobbigt! ni gjorde RÄTT i att inte lyssna på mig!

Det var ett kort pass. Jag kom precis hem från båten, där jag varit sedan efter jobbet :tungan

Tänkte susa förbi och olla ribborna på hinderbanan på väg till båten men hann inte :gråta

Haha! Ja.. det räckte med 4 varv innan jag kastade in handduken.
Har tidigare aldrig kört med viktväst tidigare, den gjorde sitt!

Kollade lite på båtarna där nere men det såg tomt ut. vilken av dem är din? Vad ju massa träbåtar där jue!

Haha! Ja.. det räckte med 4 varv innan jag kastade in handduken.
Har tidigare aldrig kört med viktväst tidigare, den gjorde sitt!

Kollade lite på båtarna där nere men det såg tomt ut. vilken av dem är din? Vad ju massa träbåtar där jue!

Inte jag heller, det måste vara rätt jobbigt. Det är ju ganskla krävande redan utan viktväst. Jag har gjort det med stridutrustning ngn gång det räckte :kryckor Min båt syns i mitt garage här på SH. Jag ska vara där i kväll igen, och imorgon, och imorgon och :D

stridshinderbana? låter spännande :P undra om de finns några sådana lekplattser i närheten så har man något alternativ till traditionella springningen :P ska ner o leka på bosön om 3 veckor första gången, borde gå att hitta något där att göra, har aldrig varit där tidigare :P

Inte jag heller, det måste vara rätt jobbigt. Det är ju ganskla krävande redan utan viktväst. Jag har gjort det med stridutrustning ngn gång det räckte :kryckor Min båt syns i mitt garage här på SH. Jag ska vara där i kväll igen, och imorgon, och imorgon och :D

grym snygg båt du har jörgen.
finns inget som slår en träbåt som är i gott skick.
tändkule motor har du ochså så den låter ju nästan ballare än motorn på din hd:D :D :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg