Slappa
Rage closed inside!
De där var nog de värsta ja sett i garagebilder, plasthandskar?Nytt drivpaket och förstört kedjeverktyg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De där var nog de värsta ja sett i garagebilder, plasthandskar?Nytt drivpaket och förstört kedjeverktyg.

De där var nog de värsta ja sett i garagebilder, plasthandskar?![]()
De där var nog de värsta ja sett i garagebilder, plasthandskar?![]()

De där var nog de värsta ja sett i garagebilder, plasthandskar?![]()
Hey, de är faktiskt väldigt behändiga i garaget. Speciellt om man inte har rinnande vatten och därmed inte kan tvätta händerna där.
1 par ordentliga mekhandskar + kirurghandskar är vad som behövs i garaget.
Mekhandskarna för de mesta och kirurghandskarna för allt klibbigt & smutsigt.
![]()
Ser fet ut Henrik!! Byta jämt med min RD??..
Hey, de är faktiskt väldigt behändiga i garaget. Speciellt om man inte har rinnande vatten och därmed inte kan tvätta händerna där.
1 par ordentliga mekhandskar + kirurghandskar är vad som behövs i garaget.
Mekhandskarna för de mesta och kirurghandskarna för allt klibbigt & smutsigt.
![]()
Är det verkligen bra att tomgången gick ner?
Ja, dels stod ju bakre TPS'en fel mot spänningsmätaren, men tomgången var lite väl hög redan innan. Nu låter den mer normal & sansad på tomgång.
Ska få tag på en vakuumklocka och balansera TB'sarna också innan bänkning. Får se om man behöver justera TPS'erna igen efter det. Ingen som har en klocka ligger och bor runt Sthlm? Vore skönare att få meka hemma mot att åka till en verkstad och låna prylar & stressmeka.
Ska kolla i verkstan, återkommer, sitteru inne på en fluke eller hade då lånat?
/A
Fan vissa har det bra![]()
Fluke?![]()
Vörsting mulitmetern..

Din jävel, tack vare dig är jag sugen på en Superduke nu. Hur ska det här gå till![]()

Skicka ett PM så får du min adress, kom sen förbi med en postväxel på 100k så kan du köra hem den sen. Den går som ett jefla skott nu med luftburk & TuneBoy
Det kommer en update om några dagar, har ju faktiskt fått klart allting nu![]()
Fick hem TuneBoykabeln idagSka se om man kan komma över en laptop att låna i helgen så man kan börja pilla lite!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |