Kalldrag mellan bena!

Textilbrallor ifall man kan med.
Jag körde en vinterendurotävling med windstopperkallingar plus en tunn handske lämpligt placerad. Fast jag är inte chey.

Blöja? Fast då lär du få strul med ragg....

Tror jag satsar på de tillräckligt osexiga windstoppertrosorna.

Textilbrallor ifall man kan med.
Jag körde en vinterendurotävling med windstopperkallingar plus en tunn handske lämpligt placerad. Fast jag är inte chey.

Vet inte om jag ska fråga om handsken sen användes på nån hand..

Last edited:
Tycker själv inte att mitt i prick är några problem, däremot baksidan/utsidan av låren där blir det isvarning.:huvet

Kallras

Enda gången man har haft nytta av Aftonbladet var när jag var ute förra sommaren å tok tourade och började fryssa på lillspiken, Köpte då aftonbladet och vecklade ut det under stället sportbilagan fick bli exra förstärkning i grenen. Funkade jättebra men inte så praktiskt.
Tjong, imorn blir det åka av med ett underställ istället

Underställ is the shit! Isolerar mot både värme och kyla.
Helt klart skönare att ha det under än att klibba fast i stället.

Nu menar jag inte "klibba" på det sättet... ;)

Underställ is the shit! Isolerar mot både värme och kyla.
Helt klart skönare att ha det under än att klibba fast i stället.

Nu menar jag inte "klibba" på det sättet... ;)

Ja nä asså hallå? Jag är inte naken under?
Som sagt. Alltid minst ett underställ, mot både värme o kyla.
Men idag, som sagt, dubbla trosor o dubbla underställ. No help!

Ja nä asså hallå? Jag är inte naken under?
Som sagt. Alltid minst ett underställ, mot både värme o kyla.
Men idag, som sagt, dubbla trosor o dubbla underställ. No help!

Ibland snålblåser det in i ventilationen vid ljumskarna. Vettifan hur man ska komma runt det problemet. En Aftonbladet i skrevet låter rätt obekvämt.
Det har hänt att jag åkt i mina Lindstrands endurobrallor men det alternativet har väl inte alla.

Jag brukar köra med ett par knälånga löpartights. Om det är lite svalare ute blir det underställ + tights. Funkar kanon för mig i vilket fall!

Har ventilerat skinnställ med stretchmatrial i grenen..... brukar köra med ett par gympashorts typ adidas o en vindjacka... som om det skulle dra fördjävligt får agera extra vindskydd....

Stället är lite väl dragit när det är svalt ute men väldigt skönt på sommaren.....

Någon måste ju komma med dumma ideér och tankar :D undrar om det skulle fungera.

Eros Blow´n glow:
Denna massageolja hettar upp dig och dig partner, då den värmer direkt vid hudkontakt.

Om du vill ha ytterligare värme, då blåser eller andas du bara på det insmorda området, så blir det än mer varmt.

Mer seriöst inlägg: Annars har Naturkompaniet riktigt bra underställ, tycker de är överlägset bättre än de man kan köpa på "vanliga" sportbutiker. De kostar lite mer men håller formen efter många tvättar och håller något år också.

Ja.. var ändå rätt förvånad, nöjd och stolt över att grabbarna satte igång så sent me de där inläggen!
Tack för de seriösa svaren iaf, som ledde till mina snart införskaffade übertrosor.

Ja :) Syftade inte på ditt inlägg!

Jag menade inte att "förstöra" tråden, var faktist en tanke jag fick. Borde väl nästan fungera =/

Gav även förslag på underställen från Naturkompaniet, har själv haft ett från Helly Hansen när jag åkte skidor och det var riktigt tätt, väldigt sällan man frös med det.

Cykelbyxor borde också fungera rätt bra tycker jag, känns som sådant "tyg" borde vara vindtätt.

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!