Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon mer än jag som har "problem" med att Triplen kissar ur sig vatten så fort man stannar till efter hård körning? Idag kom det säkert en halv deciliter när jag stannade, nivån är under minimum-markeringen på expansionskärlet nu. Länge sen jag fyllde på också. Ska man fylla på mer nu även fast den verkar gilla att göra sig av med vatten? Kissnödig hoj detta... :s
Öster Malma
Lunch 11:30 - 13:00 100:-
Söndagar Viltbuffe 275:-
Måndag STÄNGT
Måndagsvädret ser tyvärr inte så lovande ut just nu![]()
Någon mer än jag som har "problem" med att Triplen kissar ur sig vatten så fort man stannar till efter hård körning? Idag kom det säkert en halv deciliter när jag stannade, nivån är under minimum-markeringen på expansionskärlet nu. Länge sen jag fyllde på också. Ska man fylla på mer nu även fast den verkar gilla att göra sig av med vatten? Kissnödig hoj detta... :s
Jag har fått förhinder (läs dambesök) så jag hoppar morgondagens tur. Det beror inte på grusvägen
Hänger gärna med vid annat tillfälle under sommaren.
Ha så skoj!
YR visar mulet, men inget regn. TV4 Vädret visade nyss tunna moln med en sol under och ingen nederbörd.
DET VERKAR BLI ÅKA AV IMORGON!!!![]()
Blev en 15 mil idag, southside förbi rosenhill vid 11-snåret, sen skanssundet & vidare till Oaxen...men där vände vi...surdimma täckte hela ön![]()
15 mil? Fröken är en turist. Jag tryckte 63 mil i dimma inatt....i en Peugeot....men det gick fan minst i 142 blås!!
...jumeran sprit.
Påsk på er!![]()
Dimman lättar nog om en timme sådär när tempen stiger.
Dimman lättar nog om en timme sådär när tempen stiger.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |