Spamtråd M+S

Hehe, det finns tydligen fördelar med att vara norrbagge. Jag har påskeferie till på tisdag. Lite trist då att Oslo är lukket, var enda norsk har dragit på påskefjäll, går på tur och sitter i en hytte och dricker sprit. Jag åkte till göteborg över helgen istället för fjället, ska hämta upp hela bohaget.
 
Igår åkte kraschpuckarna på :banana
Idag ska det påbörjas en 5 dagars MC-semester :banana
 
Last edited:
Hehe, det finns tydligen fördelar med att vara norrbagge. Jag har påskeferie till på tisdag. Lite trist då att Oslo är lukket, var enda norsk har dragit på påskefjäll, går på tur och sitter i en hytte och dricker sprit. Jag åkte till göteborg över helgen istället för fjället, ska hämta upp hela bohaget.
Har ni flyttat upp helt nu då eller? trist :( Vi kommer ju sakna er här hemma då :)
 
Aaaargh! Jäkla förbannade fasadrenoveringar...igen.
Vem fan börjar borra betong kl. 07.00!?? :mad: :kulspruta

Alla som bor i Johanneberg vet vad jag menar..
 
Har ni flyttat upp helt nu då eller? trist :( Vi kommer ju sakna er här hemma då :)

Jag har jobbat i Oslo i två veckor men det stora flyttlasset med möbler går på söndag. Det är liiiiiiiiiite att göra just nu! Pust........:näsblod

Ni är så välkommna att hälsa på när som helst, det är alltid trevligt med hoj besök.
 
Jag har jobbat i Oslo i två veckor men det stora flyttlasset med möbler går på söndag. Det är liiiiiiiiiite att göra just nu! Pust........:näsblod

Ni är så välkommna att hälsa på när som helst, det är alltid trevligt med hoj besök.
Tack men nej tack! men vi får väl passa på att fira när ni kommer hem på semester mm då då :)
 
vi kan titta på operahuset, det tar bara ca 3 timmar att gå dit :gnissla

Han, kar'n med för mycket pengar, Ringnes, ska bygga en linbana därifrån och upp till nån höjd vart det nu var. Han har tydligen en restuarang där som "gondolbanan" ska landa.
Nu rasar norskarna på att han ska sponsra Oslo stad med 90 mille till en linbana, "Han gör det ju bara för att få fler kunder till sin restuarang"

Ponera nu at gondolbanan ger 10 fler ätande gäster per dag, hur lång tid tar det då att dra in dom 90 mille som ringnes lagt på linbaneåbäket?
Vissa måste då klaga på allt.:hihi
 
Ska sova i Kvänum (mellan Vara och Skara) fre-sön, www.lumberkarle.se, och köra runt där på lördagen. Torsdag, söndag måndag får bli där det råkar bli :)

Nån som vet någon bra väg i de trakterna?
Kvänum säger du, då gäller det att vara med på bromsen ty en sekund för sent så har man redan passerat. Men... De har en Preemtapp, kan varmt rekommenderas. Det är Bosses special blend i tankarna där :brynad
 
Kvänum säger du, då gäller det att vara med på bromsen ty en sekund för sent så har man redan passerat. Men... De har en Preemtapp, kan varmt rekommenderas. Det är Bosses special blend i tankarna där :brynad

Tänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top