Dubbelsystem till Husa 2009

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag visste det skulle komma. Jag misstänkte det skulle bli en tysk som var först. Hade rätt på båda.
Tror inte det är nåt man kan köpa än på ett tag.
Kolla på bilden rakt bakifårn så ser man att de bytt ut plastbakramen mot stål för att få plats med vänstra dämparen och fästen.

Sista bilden är på en 09a med löjligt fina blå Marchesini (antar jag det är)
 

Bifogat

  • 1b630bb653.jpg
    1b630bb653.jpg
    143.5 KB · Visningar: 138
  • 66962e5dd6.jpg
    66962e5dd6.jpg
    167.3 KB · Visningar: 147
  • g_galerie_2909_11.jpg
    g_galerie_2909_11.jpg
    185 KB · Visningar: 134
  • g_galerie_2909_12.jpg
    g_galerie_2909_12.jpg
    187.8 KB · Visningar: 136
  • g_galerie_2909_13.jpg
    g_galerie_2909_13.jpg
    187.8 KB · Visningar: 116
  • g_galerie_2909_14.jpg
    g_galerie_2909_14.jpg
    169.1 KB · Visningar: 131
  • g_galerie_2909_8.jpg
    g_galerie_2909_8.jpg
    158.9 KB · Visningar: 109
  • a2be53daf1.jpg
    a2be53daf1.jpg
    146.9 KB · Visningar: 142
En till där man lite tydligare ser vad de gjort.
 

Bifogat

  • g_galerie_2909_15.jpg
    g_galerie_2909_15.jpg
    194.7 KB · Visningar: 154
Kul att även fortsatt se Jochen Jasinski på Husa. För det är väl Tysklands "lilla" motsvarighet på vår Stefan Ljungberg som syns på bilderna.

Blir det Linköping ikväll för Örebros Supermono-hopp ???
 
Sexigt värre...

äre 450?

Jochen har alltid kört S2 tidigare så jag antar det är en 570.

Kul att även fortsatt se Jochen Jasinski på Husa. För det är väl Tysklands "lilla" motsvarighet på vår Stefan Ljungberg som syns på bilderna.

Blir det Linköping ikväll för Örebros Supermono-hopp ???

Jepp, visst är det deras motsvarighet till vår kära Ljungberg. Alltid kittad upp över öronen :tummenupp



Sviestad? Med en bajk som står halvt nerplockad? Nix! Tyvärr.
 
Last edited:
han har dessutom olika fälgar på alla bilderna:rofl
 
För att inte nämna vilka coola hjul det är på vissa bilder!!!!

//Thomas

Japp :tummenupp

han har dessutom olika fälgar på alla bilderna:rofl

På en bild skiljer sig framfälgen. Vad var roligt med det?
Ett av Tysklands största team har säkert typ 123 hjul och att de byter lite hit och dit under tester är inte så konstigt.
Själv har jag åtta 17" fälgar utan stort team + jag har bara två cyklar.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top